Klaprende metalisk lyd - Hvad kan det være - Se videoen!

motor, gearkasse, kardan, differentialer, aksler.
Besvar
Hammerslag
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 6
Tilmeldt: 10/01/2013 06:00

Klaprende metalisk lyd - Hvad kan det være - Se videoen!

Indlæg af Hammerslag »

Hej Audi nørder

Har virkelig brug for hjælp. Har hørt på denne lyd nu i 4 år og det går mig på nerverne. Se videoen og hør lyden!

https://www.youtube.com/watch?v=LlBURikavtE

Har haft en mekaniker til at bruge 2 timer på motoren, han troede at det kom fra toppen og skilte det ad men det fejlede ikke noget.
Kommer det overhovedet fra motoren? Lyden er værst når jeg presser den men kan også få den frem i neutral og gasser op.

Bilen er en Audi A4 Cabriolet quattro 3.0 V6 Tiptronic fra 2004, kørt 210.000 km.

Kom med alle jeres bud så sender jeg den til mekanikeren igen.

På forhånd rigtig mange tak!!!!

Hammerslag
Brugeravatar
FinnK
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25/08/2010 19:38
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Klaprende metalisk lyd - Hvad kan det være - Se videoen!

Indlæg af FinnK »

Hammerslag skrev:Hej Audi nørder

Har virkelig brug for hjælp. Har hørt på denne lyd nu i 4 år og det går mig på nerverne. Se videoen og hør lyden!

https://www.youtube.com/watch?v=LlBURikavtE

Har haft en mekaniker til at bruge 2 timer på motoren, han troede at det kom fra toppen og skilte det ad men det fejlede ikke noget.
Kommer det overhovedet fra motoren? Lyden er værst når jeg presser den men kan også få den frem i neutral og gasser op.

Bilen er en Audi A4 Cabriolet quattro 3.0 V6 Tiptronic fra 2004, kørt 210.000 km.

Kom med alle jeres bud så sender jeg den til mekanikeren igen.

På forhånd rigtig mange tak!!!!

Hammerslag


Hvis motoren/bilen køre fint uden rystelser eller lign, vil jeg skyde på vibrationer fra udstødning der går i mod, et varmeskjold, motorophæng eller en bundplade under motor/gearkasse hvor en skrue er gået løs.
Hilsen Finn
Audi A4 B8 2,0 TDI 136 HK ULTRA 2015 S LINE SORT
Peugeot 107 Active 1,0 2013 Sølv

Kvaliteten af beslutninger afhænger af evnen til at overskue konsekvensen
Tidligere luftkaptajn, Stefan G Rasmussen.
Besvar

Tilbage til "Drivlinje"