Bil døde under kørsel har ikke kunne starte sidden

motor, gearkasse, kardan, differentialer, aksler.
Besvar
sørenf
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 8
Tilmeldt: 19/04/2012 09:37

Bil døde under kørsel har ikke kunne starte sidden

Indlæg af sørenf »

Hej

Jeg står med dette vanskellige problem konen havde kørt i bilen og under nedbremsning før sving døde bilen, Sikringen til motorstyring(34) var røget. Skiftede den men kunne ikke få liv i dyret, køre 10sek med starter så slår den igang men går maks op på 800omdr og dør igen. Prøvede og udlufte oppe ved dyser der kunne jeg se det sprøjtede op med diesel men lige så snart den slår igang stopper det med og sprøjte. Tjekkede Stopspolen men der 12v på fra tænding kommer på og osse efter bilen er gået ud igen. Forsøgte lidt med startspærren men nøglen lyser ikke i instrumentet så tænker det ikke er det. Har kontrolleret brændstoffilteret det ok. Det en 1,9Tdi fra 96

mvh Søren
sørenf
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 8
Tilmeldt: 19/04/2012 09:37

Re: Bil døde under kørsel har ikke kunne starte sidden

Indlæg af sørenf »

Ikke de store svar...

Men fik det løst det var tilstoppet brædstoffilter & dårlig udluftning tilsydenladende. Satte reservedunken direkte til pumpen og udluftet så slog den igang og efter et par minutter begyndte der og komme diesel helt nede fra tanken så satte jeg slangen på igen og vupti så køre den....
Brugeravatar
Chris
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 139
Tilmeldt: 18/09/2008 22:53
Geografisk sted: Skjern

Re: Bil døde under kørsel har ikke kunne starte sidden

Indlæg af Chris »

Beklager at ingen har kunnet komme med et godt bud, men fedt at du gider og skrive løsningen på problemet (y)
Christoffer

Audi A6 3,0 TDI BiT quattro Avant - 2013 4G
Audi A6 2,7 TDI Avant - 2009 4F
Audi A4 1,8 T Avant - 1997 B5 - Solgt
Besvar

Tilbage til "Drivlinje"