Automatgearkasse 1,9 TDI årg 95

motor, gearkasse, kardan, differentialer, aksler.
Besvar
Henrik871
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 31/10/2013 21:42

Automatgearkasse 1,9 TDI årg 95

Indlæg af Henrik871 »

Halløj herinde...

Er helt ny herinde, så I må lige bære over med mig.

Jeg har fået sådan en fin Audi A4 1,9 TDI 1z motor med en 4-trins automatgearkasse.
Problemet er at den er i stykker, den skifter ikke rigtigt + at den ikke rigtig tager fat. Jeg har besluttet mig for at montere en anden gearkasse - Men hvor finder jeg den henne?

Gearkassekoden er CLF, og den blev produceret i 95, jeg synes godt nok ikke de er til at opstøve, har støvsuget nettet, google, ebay.de, diverse danske sider osv. Uden held - Alle hugger-sider.

Er der nogen der kan hjælpe med hvad der ellers passer på? Eller skal jeg virkelig hente en anden bil hvor jeg skal montere alt fra en anden?
Michael P
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 226
Tilmeldt: 1/07/2013 14:51

Re: Sv: Automatgearkasse 1,9 TDI årg 95

Indlæg af Michael P »

Henrik871 skrev:Halløj herinde...

Er helt ny herinde, så I må lige bære over med mig.

Jeg har fået sådan en fin Audi A4 1,9 TDI 1z motor med en 4-trins automatgearkasse.
Problemet er at den er i stykker, den skifter ikke rigtigt + at den ikke rigtig tager fat. Jeg har besluttet mig for at montere en anden gearkasse - Men hvor finder jeg den henne?

Gearkassekoden er CLF, og den blev produceret i 95, jeg synes godt nok ikke de er til at opstøve, har støvsuget nettet, google, ebay.de, diverse danske sider osv. Uden held - Alle hugger-sider.

Er der nogen der kan hjælpe med hvad der ellers passer på? Eller skal jeg virkelig hente en anden bil hvor jeg skal montere alt fra en anden?

Eller renovere din egen?

Min har også 4 yrins der lige er renoveret, kører som smør nu :-)
Ny converter og ventiler

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Audi A4 B5 1.6 Automatgear fra 1995
Klima der dur :)
Besvar

Tilbage til "Drivlinje"