Dayline med fjernlys og nærlys i en lens ?

indlæg om lys & lygter.
Besvar
Brugeravatar
Mark H
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 28/06/2011 20:51
Geografisk sted: Kolding

Dayline med fjernlys og nærlys i en lens ?

Indlæg af Mark H »

Hej Audi geni'er, mit første emne herinde, så please bær over mig :-
Er der nogle af jer der køre rundt med disse lygter eller ved bare lidt om dem ?

har nemlig et okay spørgsmål omkring at selve lygten bruger et enkelt lens til både fjernlys og nær/kørelys ?
om så det noget der lyser godt når de fungere sådan ?
evt. hvordan? sidder der en fokus motor iforvejen ? :-k

jeg står nemlig og gerne vil skifte de kedelig parabol lygter ud på min egen, men er bange for om jeg mister for meget lang lys da jeg elsker at ku se noget i de mørke jyske stier :D
alle de andre eftermarked med de lens som har parabol i fjernlys er herres grimme, kan lige gå med til dem her hvis de altså virker

eller hvis der nogle der har prøvet at nappe et par Bi xenon oem lygter må også gerne ligge ord til, om det mere besværligt inden et plug converter stik og om de er til at sætte almindelig halogen pære i, har hørt man ik kan stille på last justering af lyset bagefter ? ;|
Vedhæftede filer
lrgscale021050.jpg
lrgscale021050.jpg (17.08 KiB) Vist 6232 gange
Michael P
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 226
Tilmeldt: 1/07/2013 14:51

Re: Dayline med fjernlys og nærlys i en lens ?

Indlæg af Michael P »

Hvilken bil er det til?
Forvent ikke godt lys af aftermarket lygter, de kan være gode, men også noget bæ :-)

Det må jo være h4 pærer der skal monteres i de lygter der?

Sendt fra min C6903 med Tapatalk
Audi A4 B5 1.6 Automatgear fra 1995
Klima der dur :)
Brugeravatar
Mark H
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 28/06/2011 20:51
Geografisk sted: Kolding

Re: Dayline med fjernlys og nærlys i en lens ?

Indlæg af Mark H »

Michael P skrev:Hvilken bil er det til?
Forvent ikke godt lys af aftermarket lygter, de kan være gode, men også noget bæ :-)

Det må jo være h4 pærer der skal monteres i de lygter der?

Sendt fra min C6903 med Tapatalk


Hej Micheal,
-jeg har haft forskellige eftermarked på før og synes også man kan få både gode og dårlige efter held :D
-men dem her kender jeg intet til og aldrig set eller kørt med begge lysdele i en lens,
det er til min A4 B7 S-Line'er 07, hmm jeg har ret sikker på jeg så der stod H9 der skulle i :-k
Besvar

Tilbage til "Lys & lygter"