2009 lygter tændt ?

indlæg om lys & lygter.
Besvar
Marjansen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 20
Tilmeldt: 2/02/2014 02:15
Geografisk sted: 7700 Thisted

2009 lygter tændt ?

Indlæg af Marjansen »

Jeg prøver med noget her også :) ser på B8 Audi A4 st car 2009, men jeg har sådan lille sjov interesse med dens lygter. Hvordan ser de ud med lys på? Er der nogen der har et billed af dette ? Da jeg mulig også kan købe en fra 2008 men som er type B8 med led lygter . Men den fra 2009 ser lidt anderledes ud og ved ikke hvorfor men de tiltrækker mig og har en betydning for mig at lygterne er lækre at se på!

Nogen der har et billed af Audi A4 2009 lygter hvor de er tændt ? Jeg kan ikke Google nogen, og når jeg så tror jeg ser nogen, så bliver jeg i tvivl om det er dem !

Håber I kan hjælpe mig [-o< :)
Brugeravatar
morten00
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 2595
Tilmeldt: 26/01/2003 23:09
Geografisk sted: Odense

Re: 2009 lygter tændt ?

Indlæg af morten00 »

Marjansen skrev:..Nogen der har et billed af Audi A4 2009 lygter hvor de er tændt ? Jeg kan ikke Google nogen, og når jeg så tror jeg ser nogen, så bliver jeg i tvivl om det er dem !...
Her kan du se Audi's svenske salgsbrochurer for de forskellige modeller og årgange - helt tilbage fra 1986 og frem.
Mon ikke er nogle billeder som du kan bruge: http://www.audi.se/se/brand/sv/used_cars/pris.html

Mvh Morten
BMW525 3,0 -07 Touring Steptronic . . NUVÆRENDE
Audi A6 2,6 Avant -95 . . . . SOLGT
Model C4, Motorkode ABC

Billede
_ _ _ _ _ _ KLIK HER FOR AT SØGE MED GOOGLE I FORUM _ _ _ _ _ _
Marjansen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 20
Tilmeldt: 2/02/2014 02:15
Geografisk sted: 7700 Thisted

Re: 2009 lygter tændt ?

Indlæg af Marjansen »

morten00 skrev:
Marjansen skrev:..Nogen der har et billed af Audi A4 2009 lygter hvor de er tændt ? Jeg kan ikke Google nogen, og når jeg så tror jeg ser nogen, så bliver jeg i tvivl om det er dem !...
Her kan du se Audi's svenske salgsbrochurer for de forskellige modeller og årgange - helt tilbage fra 1986 og frem.
Mon ikke er nogle billeder som du kan bruge: http://www.audi.se/se/brand/sv/used_cars/pris.html

Mvh Morten


Jeg kan desværre ikke se billeder. Der er kun tekst ! :oops: :-k :-k
Brugeravatar
Claus Jensen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 272
Tilmeldt: 3/02/2011 10:40
Geografisk sted: Midtjylland

Re: 2009 lygter tændt ?

Indlæg af Claus Jensen »

Marjansen skrev:
morten00 skrev:
Marjansen skrev:..Nogen der har et billed af Audi A4 2009 lygter hvor de er tændt ? Jeg kan ikke Google nogen, og når jeg så tror jeg ser nogen, så bliver jeg i tvivl om det er dem !...
Her kan du se Audi's svenske salgsbrochurer for de forskellige modeller og årgange - helt tilbage fra 1986 og frem.
Mon ikke er nogle billeder som du kan bruge: http://www.audi.se/se/brand/sv/used_cars/pris.html

Mvh Morten


Jeg kan desværre ikke se billeder. Der er kun tekst ! :oops: :-k :-k

Hver enkelt model er et link, som åbner et pdf-dokument :-
'16 A3 8V Ambition 1.6 TDI S-Tronic Van
Ab fabrik:
ACC, Lane Assist, FLA, Navigation, lyspakke, Adaptive Xenon Plus, LED baglygter, Audi Sound System, Audi Phone Box, APS+
'08 A3 8P 1.6 SOLGT
jorlund
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 765
Tilmeldt: 14/06/2013 22:16
Geografisk sted: Jylland

Re: 2009 lygter tændt ?

Indlæg af jorlund »

Jeg klikkede på et enkelt link, og der var kun tekniske specifikationer og et par enkelte skitsetegninger. Ingen farvebilleder for sådan en som mig, der ikke kan læse..
Brugeravatar
SteenTP
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 3281
Tilmeldt: 21/06/2005 20:59
Geografisk sted: Roskilde

Re: 2009 lygter tændt ?

Indlæg af SteenTP »

Hvad med at lade google byde ind: Audi A4 B8 Headlights

https://www.google.dk/search?q=audi+a4+ ... 00&bih=759
Audi A4 2,0 TFSI 211, Brilliantsort '10

Audi A4 1,8T '98 Vulcanschwartz Metallic med perleeffekt - SOLGT

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning...." - Rich Cook
Besvar

Tilbage til "Lys & lygter"