Oliefyr audi a4 b7 (originalt)

Indlæg om klima & varmeanlæg
Besvar
Theileren91
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 29/09/2017 18:29
Geografisk sted: Himmerland

Oliefyr audi a4 b7 (originalt)

Indlæg af Theileren91 »

Først og fremmest, tak til jer der bruger så meget af jeres tid herinde til at hjælpe andre, det er virkelig en stor hjælp
Jeg har kigget mange tråde igennem til at afsøge og afhjælpe et problem jeg har haft igennem tiden. Men denne gang har jeg ikke kunne finde noget svar på mit problem

Jeg er den glade ejer af en a4 b7s-line fra 07' med Eberspacher ardic originalt monteret oliefyr.

Problemet har altid været at jeg ikke kan få det til at virke som et tilskudsfyr, jeg kan sagtens tænde det på fjernbetjeningen og i instrumentpanelet, men så snart jeg tænder bilen slukker fyret, jeg har lavet indstillingerne om med vcds så der ikke skal være under en bestemt udetemp for at det kan starte (iøvrigt ville det heller ikke starte før indstillingerne var lavet om, i -10 og parkeret natten over)

Indstillingerne i vcds er nu at det skal starte hvis valgt i instrumentpanelet, den indstilling kan jeg godt finde og vælge men det ændre ingenting iforhold til at starte fyret sammen med motoren,

Jeg har også læst et sted at klima anlægget skal stå bestemt med en knap slået til eller fra, (kan knap nok huske hvordan Det var ) heller ikke det hjalp.

Endeligt har jeg prøvet at tænde i instrumentpanelet og med fjernbetjening, med bilen i tomgang. Heller ingen reaktion

Jeg har været under bilen og mærket på udstødningen til fyret hver gang jeg har testet.

Er der nogen der ude som har nogen ide om hvorfor fyret ikke vil køre sammen med motoren

Eller er der nogen som har samme opsætning som mig og ved at det fungere.
Her er et par billeder af opsætning i vcds
Vedhæftede filer
IMG_20190911_173443.jpg
IMG_20190911_140039.jpg
IMG_20190911_140039.jpg (58.4 KiB) Vist 6281 gange
Nu med vcds hex v2 tester
Brugeravatar
DP
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1067
Tilmeldt: 7/08/2006 17:51
Geografisk sted: ROSKILDE

Re: Oliefyr audi a4 b7 (originalt)

Indlæg af DP »

Hej
Du skal nok se på den måde at oliefyret er tilslutte på
Det er nok sådan at det får at vide at motoren køre og det er der for at det slukker
HANG LOOSE

VH DP

VCDE 23.11.0
VCDE Release 23.11.0
Audi A6 St.Car 3,0 TDI v6 fra 14
Brugeravatar
Bjørn T
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 4486
Tilmeldt: 15/12/2005 01:04
Geografisk sted: Næstved

Re: Oliefyr audi a4 b7 (originalt)

Indlæg af Bjørn T »

Det skal kunne køre sammen med motoren og virke som tilskudsfyr.
Mvh. Bjørn T.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.


Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
Besvar

Tilbage til "Klima & varmeanlæg"