Rep af benzinfyr..

Indlæg om klima & varmeanlæg
Besvar
KATH
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 178
Tilmeldt: 10/08/2010 20:06
Geografisk sted: Jylland

Rep af benzinfyr..

Indlæg af KATH »

Så skal benzin fyret sku kigges efter i min vogn, her de sidste 4 - 5 uger er det begyndt og ose og larme mega meget, ja faktisk så jeg vågner kl 0445 når fyret starter, selv om jeg sover min 20 meter derfra... ikk nice... og heller ikke nice for min naboer, ps de har ikke sagt noget.. hehehe... Det bliver afmonteret imorgen , og monteret igen næste fredag, så kan mekanikeren stille og roligt, få kigget på det, og finde de rigtigt dele til den rigtige pris, uden hast værk... Og jeg skal ikke undvære min bil imens... Dejligt... Men så har det også været et dyrt år for mig og have en audi... Ny multitronic kasse, og nu rep af fyr....
A4 avant 2.0 Tfsi 2006. 200 hk. multitronic.benzinfyr.bi zenon.navi plus.stor f.i.s. med farve.fart pilot.multi rat.
parkerings sensor, el form sæder, aft træk, aut klima,cobra alarm,
Brugeravatar
Bjørn T
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 4486
Tilmeldt: 15/12/2005 01:04
Geografisk sted: Næstved

Re: Rep af benzinfyr..

Indlæg af Bjørn T »

Fejl. +(
Mvh. Bjørn T.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.


Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
KATH
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 178
Tilmeldt: 10/08/2010 20:06
Geografisk sted: Jylland

Re: Rep af benzinfyr..

Indlæg af KATH »

Hey... Fyret var begyndt og larme helt vildt, og der blev ved med og komme fejl ( ingen flammedannelse ) mener jeg den hed... og kunne ikke varme motoren op mere.... Skal hente bilen imorgen igen, med et benzinfyr i , med nyt indmad, og en regning på 6500kr ... Mega træls, men fyret skal sku virke, nu når det er der....
A4 avant 2.0 Tfsi 2006. 200 hk. multitronic.benzinfyr.bi zenon.navi plus.stor f.i.s. med farve.fart pilot.multi rat.
parkerings sensor, el form sæder, aft træk, aut klima,cobra alarm,
Besvar

Tilbage til "Klima & varmeanlæg"