Defekt oliefyr i A4.

Indlæg om klima & varmeanlæg
Besvar
jhras01
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 23
Tilmeldt: 6/09/2009 14:23
Geografisk sted: Korsør

Defekt oliefyr i A4.

Indlæg af jhras01 »

Hej alle.

Mit oliefyr (fabriksmonteret Eberspächer) ;( ville ikke starte og var en tur hos Auto-haus Kaim. Blev konstateret at blæseren var defekt og et nyt gløderør skulle skiftes. Det ville koste ca. 800 Euro at reparere. Har efterfølgende læst på Motortalk.de at der er mange problemer med netop dette oliefyr og at produktionen af dem er stoppet.

Så har jeg fået den ide at udskifte oliefyret med et nyt Webasto. Men kan det lade sig gøre, jeg tænkte på om jeg kan bruge den samme fjernbetjening og styringen i Audien´s computer.

Har prøvet at søge på nettet, men kan ikke rigtig finde nogen der kan udføre denne operation.

Hilsen Johnny.

Audi A4 2,0 TDI Avant Mulsanne 10/2006.
Brugeravatar
Bjørn T
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 4486
Tilmeldt: 15/12/2005 01:04
Geografisk sted: Næstved

Re: Defekt oliefyr i A4.

Indlæg af Bjørn T »

jhras01 skrev:Hej alle.

Mit oliefyr (fabriksmonteret Eberspächer) ;( ville ikke starte og var en tur hos Auto-haus Kaim. Blev konstateret at blæseren var defekt og et nyt gløderør skulle skiftes. Det ville koste ca. 800 Euro at reparere. Har efterfølgende læst på Motortalk.de at der er mange problemer med netop dette oliefyr og at produktionen af dem er stoppet.

Så har jeg fået den ide at udskifte oliefyret med et nyt Webasto. Men kan det lade sig gøre, jeg tænkte på om jeg kan bruge den samme fjernbetjening og styringen i Audien´s computer.

Har prøvet at søge på nettet, men kan ikke rigtig finde nogen der kan udføre denne operation.

Hilsen Johnny.

Audi A4 2,0 TDI Avant Mulsanne 10/2006.

Jeg ved at Støvring Autoophug +4596866728 ligger inde med et fyr der passer til din bil. Det er mage til det der sidder i din bil nu.
Du kan ikke får et andet fyr til at virke via bilens computer.

Har lige været hele turen igennem. Se her.:
viewtopic.php?f=223&t=28465&hilit=olifyr
Mvh. Bjørn T.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.


Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
Besvar

Tilbage til "Klima & varmeanlæg"