Oliefyr AUDI A4 2,0 TDI FRA 2007

Indlæg om klima & varmeanlæg
Besvar
hetiha
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 22/11/2011 20:17

Oliefyr AUDI A4 2,0 TDI FRA 2007

Indlæg af hetiha »

Jeg har en Audi A4 2,0 TDI som jeg har været meget tilfreds med – dog undtagen med hensyn til den originale oliefyr - som der er problemer med mange gange.

Bilen er fra 2007, allerede året efter strejkede oliefyret og lige inde fabriksgarantien udløb fil det et reperationssæt fordi det røg helt vildt og noget med brændkammeret. Jeg tænder motorvarmeren hver måned også herover sommeren, fordi værkstedet siger at det skal holdes i gang og alligevel gik det i stykker igen da reperationssættet var 1 måned over garantien Efter det havde fået reperationssættet, har bilen i perioder larmet med en lyd som lyder som når man slukker fyret bare længere tid og noget højere lyd også om sommeren når man ikke har haft fyret tændt, kunne den ige pludselig begynde med den lyd. Vi fandt ud at at lyden kom fra fyret og det kontaktede jeg værkstedet som ikke mente d fyret kunne sige nogen lyd når fyret ikke er i brug. jeg viste dem hvor lyden kom fra og de tog stikke at til fyret, kom der ikke flere lyde fra bilen.
1 måned efter garantien på reperationssættet udløb, begyndte den at ryge helt vildt igen ;( men det er dyrt med reperationssæt og hvis det kun holder 2 år så bliver det fyr et dyrt bekendskab. nogle gode råd????
J Madsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 18
Tilmeldt: 3/11/2011 18:46
Geografisk sted: Vejle Ø

Re: Oliefyr AUDI A4 2,0 TDI FRA 2007

Indlæg af J Madsen »

Har lige haft problemer med mit eget fyr fik det repereret hos Kolding Auto Elektro til en pris på 25% af Audi´s pris han ved hvad han har med at gøre. Det kan være han kan hjælpe dig jeg kan dog ikke se hvor fra i landet du er.
MVH JOHN

A4 Avant 2.0 TDI Le Mans Edition 2007
Yamaha FZS 600 2000
Besvar

Tilbage til "Klima & varmeanlæg"