varme i kabinen

Indlæg om klima & varmeanlæg
Besvar
vagn larsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 47
Tilmeldt: 2/10/2009 18:08
Geografisk sted: middelfart

varme i kabinen

Indlæg af vagn larsen »

Hej alle kloge Audi fans
er der nogen der ved hvorfor at en Audi A4 1,8 fra 96 pludselig ikke vil varme, der er vand på og alt ser nomalt ud og varmeslangerne til kabinen er brandvarme men den blæser kold luft
med venlig hilsen
Vagn Larsen
medlem 2534
katejaksoldk
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 70
Tilmeldt: 13/08/2005 09:41
Geografisk sted: Østbirk

Re: varme i kabinen

Indlæg af katejaksoldk »

Lyder som et spjæld der ikke skifter fra kold til varm luft! Har du klima eller er det manuelt betjent blæse/varmeanlæg?
Mvh Thomas

Audi 200 20V sedan 1990
Audi 200 20V Avant 1990
Audi 90 1990
vagn larsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 47
Tilmeldt: 2/10/2009 18:08
Geografisk sted: middelfart

Re: varme i kabinen

Indlæg af vagn larsen »

katejaksoldk skrev:Lyder som et spjæld der ikke skifter fra kold til varm luft! Har du klima eller er det manuelt betjent blæse/varmeanlæg?


Nej det er manuelt betjent varmeanlæg ,ved du om det er kabelstyret eller elektrisk styret. Deter min søn der kører i den så jeg har iikke set så meget på den jeg ville lige høre om nogen havde et godt råd
Brian90
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 7/07/2010 18:37

Re: varme i kabinen

Indlæg af Brian90 »

Har en gang før været ude for at det var støbesand, og rust fra motorblokken, der havde lukket varmeveksleren til, prøv at afmont begge slanger, og blæse den igennem med vand modsat retning, evt haveslange eller lign, og se om der ikke kommer en masse rust ud!
johnny-1
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 5
Tilmeldt: 14/01/2011 20:14

Re: varme i kabinen

Indlæg af johnny-1 »

1 ord termostat...den hænger
vagn larsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 47
Tilmeldt: 2/10/2009 18:08
Geografisk sted: middelfart

Re: varme i kabinen

Indlæg af vagn larsen »

Termostaten tror jeg så ikke på .For tempereturmåleren stå fint på 90 grader og alt er normalt bortset fra at den ikke blæser varm luft i kabinen,jeg tror nu mere på at det er reguleringen i varmeapparatet der ikke fungere så luften ikke bliver ledt igennem varmelementet,nå men jeg skal se på det i weekenden

hilsen
Vagn Larsen
Audi A6 4F 2,0 TDI limo mmi navi læder antrasitgrå 2005
Brugeravatar
SteenTP
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 3281
Tilmeldt: 21/06/2005 20:59
Geografisk sted: Roskilde

Re: varme i kabinen

Indlæg af SteenTP »

Brian90 skrev:Har en gang før været ude for at det var støbesand, og rust fra motorblokken, der havde lukket varmeveksleren til, prøv at afmont begge slanger, og blæse den igennem med vand modsat retning, evt haveslange eller lign, og se om der ikke kommer en masse rust ud!

Enig.... den har jeg været igennem to gange med min bil... og det har hjulpet begge gange :)
Audi A4 2,0 TFSI 211, Brilliantsort '10

Audi A4 1,8T '98 Vulcanschwartz Metallic med perleeffekt - SOLGT

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning...." - Rich Cook
Besvar

Tilbage til "Klima & varmeanlæg"