PDC holdere bagkofanger

Indlæg om karosseri
Besvar
Brugeravatar
omes
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 258
Tilmeldt: 11/10/2010 18:14
Geografisk sted: Herning, Jylland, Danmark

PDC holdere bagkofanger

Indlæg af omes »

Er der en, som har haft sin kofanger taget af og evt. skulle have set om de holdere til bak sensorer sidder permanent fast på indersiden af kofangeren, eller sidder de med tape som de gør på nogen? Har lidt en plan om at købe en S line bagkofanger, men er ikke sikker på, om man skal bestille holderne, kunne ihvertfald ikke finde noget nummer på dem. Jeg har pdc. på min nuværende, så burde bare at smide dem over på den nye bagkofanger.
Crime doesn't pay... does that mean my job is a crime?

A4 B8 Avant - 2009
1,8 TFSI
Brugeravatar
rlarsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1325
Tilmeldt: 30/04/2009 16:16
Geografisk sted: København S

Re: PDC holdere bagkofanger

Indlæg af rlarsen »

Holderne er en del af bagkofangeren - om de var limet på eller var støbt med da kofangeren blev lavet, kan jeg ikke længere huske.
Mvh.
Rene Larsen


Billede Billede- Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic MÅ2009 - solgt - VCDS 21.9.0 (HEX-V2)
Brugeravatar
omes
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 258
Tilmeldt: 11/10/2010 18:14
Geografisk sted: Herning, Jylland, Danmark

Re: PDC holdere bagkofanger

Indlæg af omes »

rlarsen skrev:Holderne er en del af bagkofangeren - om de var limet på eller var støbt med da kofangeren blev lavet, kan jeg ikke længere huske.


Super, det eneste jeg kunne finde, var den lille gummipakning, som enten kunne fåes i grå eller sort.

Tak for hjælpen
Crime doesn't pay... does that mean my job is a crime?

A4 B8 Avant - 2009
1,8 TFSI
Fits
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 135
Tilmeldt: 2/07/2011 09:53

Re: PDC holdere bagkofanger

Indlæg af Fits »

omes skrev:Er der en, som har haft sin kofanger taget af og evt. skulle have set om de holdere til bak sensorer sidder permanent fast på indersiden af kofangeren, eller sidder de med tape som de gør på nogen? Har lidt en plan om at købe en S line bagkofanger, men er ikke sikker på, om man skal bestille holderne, kunne ihvertfald ikke finde noget nummer på dem. Jeg har pdc. på min nuværende, så burde bare at smide dem over på den nye bagkofanger.


Er det en S-line kofanger fra en facelift model du skal have fat i?
Audi A4 8K 2009 2.0 TDI 143
VCDS 12.12.2
Brugeravatar
omes
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 258
Tilmeldt: 11/10/2010 18:14
Geografisk sted: Herning, Jylland, Danmark

Re: PDC holdere bagkofanger

Indlæg af omes »

Fits skrev:
omes skrev:Er der en, som har haft sin kofanger taget af og evt. skulle have set om de holdere til bak sensorer sidder permanent fast på indersiden af kofangeren, eller sidder de med tape som de gør på nogen? Har lidt en plan om at købe en S line bagkofanger, men er ikke sikker på, om man skal bestille holderne, kunne ihvertfald ikke finde noget nummer på dem. Jeg har pdc. på min nuværende, så burde bare at smide dem over på den nye bagkofanger.


Er det en S-line kofanger fra en facelift model du skal have fat i?


Er egentlig bare en alm s Line, altså fra ikke faceliftede. Jeg har nemlig s Line difusser og gitter allerede. Men ved du om faceliftede s Line kofanger passer, tænker på, om udstødning sidder samme sted osv?
Crime doesn't pay... does that mean my job is a crime?

A4 B8 Avant - 2009
1,8 TFSI
Fits
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 135
Tilmeldt: 2/07/2011 09:53

Re: PDC holdere bagkofanger

Indlæg af Fits »

omes skrev:
Fits skrev:
omes skrev:Er der en, som har haft sin kofanger taget af og evt. skulle have set om de holdere til bak sensorer sidder permanent fast på indersiden af kofangeren, eller sidder de med tape som de gør på nogen? Har lidt en plan om at købe en S line bagkofanger, men er ikke sikker på, om man skal bestille holderne, kunne ihvertfald ikke finde noget nummer på dem. Jeg har pdc. på min nuværende, så burde bare at smide dem over på den nye bagkofanger.


Er det en S-line kofanger fra en facelift model du skal have fat i?


Er egentlig bare en alm s Line, altså fra ikke faceliftede. Jeg har nemlig s Line difusser og gitter allerede. Men ved du om faceliftede s Line kofanger passer, tænker på, om udstødning sidder samme sted osv?


Nej, det ved jeg faktisk ikke, men det håber jeg på. Har i hvert fald købt diffuseren, men vil se om jeg ikke kan finde kofangeren brugt. En ny umalet koster cirka 3000 kr hos Audi i Flensborg.
Audi A4 8K 2009 2.0 TDI 143
VCDS 12.12.2
Brugeravatar
omes
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 258
Tilmeldt: 11/10/2010 18:14
Geografisk sted: Herning, Jylland, Danmark

Re: PDC holdere bagkofanger

Indlæg af omes »

Ja og den gamle model, som jeg går efter koster knap 300 euro før rabat. Men facelift modellen er federe. Hvis du har difusseren, må du næsten kunne se om den passer med udstødningen. Jeg har ikke haft held med at finde den gamle model på ebay, så jeg ender nok med en ny. Smid en besked, når du har fundet ud af, om den nye passer uden tilpasning.
Crime doesn't pay... does that mean my job is a crime?

A4 B8 Avant - 2009
1,8 TFSI
Fits
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 135
Tilmeldt: 2/07/2011 09:53

Re: PDC holdere bagkofanger

Indlæg af Fits »

omes skrev:Ja og den gamle model, som jeg går efter koster knap 300 euro før rabat. Men facelift modellen er federe. Hvis du har difusseren, må du næsten kunne se om den passer med udstødningen. Jeg har ikke haft held med at finde den gamle model på ebay, så jeg ender nok med en ny. Smid en besked, når du har fundet ud af, om den nye passer uden tilpasning.


Kigger du kun i Tyskland? Jeg har fundet en del ting på den engelske ebay, og til priser som ligger en anelse under den tyske. Man skal bare selv arrangere fragt.
Audi A4 8K 2009 2.0 TDI 143
VCDS 12.12.2
Brugeravatar
omes
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 258
Tilmeldt: 11/10/2010 18:14
Geografisk sted: Herning, Jylland, Danmark

Re: PDC holdere bagkofanger

Indlæg af omes »

Kigger også på ebay England, fandt faktisk også en, men det var for dyrt i fragt. De skriver heller ikke hver gang om det er facelift eller ej, de skriver bare s Line :-/
Crime doesn't pay... does that mean my job is a crime?

A4 B8 Avant - 2009
1,8 TFSI
Besvar

Tilbage til "Karosseri"