kan en rs6 kabine være i en a4 b8

Indlæg om instrumenter & kabine
Besvar
Falling
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 19/08/2014 21:02

kan en rs6 kabine være i en a4 b8

Indlæg af Falling »

Hej.

Går og drømmer lidt om at få en rs6 kabine eller lign i min a4 b8..
Kan en rs6 kabine være i en audi a4 b8 eller kan den nemt tilpasses?
På forhånd tak
Reher
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 105
Tilmeldt: 25/07/2008 16:05
Geografisk sted: Jylland

Re: kan en rs6 kabine være i en a4 b8

Indlæg af Reher »

Det kommer helt an på hvad det er for en RS6 model og regn kun med at forstole passer. Bagsæde og dørsider gør ikke.

Jeg har med success gjort følgende erfaringer: Købte for nogle år tilbage nogle S6 sæder til en S6 årgang 2009 på Ebay. De har været monteret i en A4 B6 og her fornylig er de nu sat i en A4 B8. Stik til airbag og eljustering må tilpasses.
Mvh
Reher
Nu med VAGCOM
Falling
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 19/08/2014 21:02

Re: kan en rs6 kabine være i en a4 b8

Indlæg af Falling »

Tak for svar.. Bagsæderne passer men er i tvivl med forsæder da ham fik et mål imellem hjulene på 55 og de sæder der sidder i min nu er skinner som køre i skinner og der er kun 50 cm imellem så spørgsmålet er om man kan få dem til at passe uden for meget besvær og eller om han et har målt noget andet end det jeg spurgte til.. Ved ikke hvilken årgang de kommer fra.. Er der da nogle bestemte årgange som passer til min a4 b8
Reher
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 105
Tilmeldt: 25/07/2008 16:05
Geografisk sted: Jylland

Re: kan en rs6 kabine være i en a4 b8

Indlæg af Reher »

Så er mit bedste bud at de passer. A6 og A4 passer sammen inden for de sidste 10 år. Kan du ikke få oplyst målene mellem skinnerne, så skulle det da være til at finde ud af.
Mvh
Reher
Nu med VAGCOM
Fits
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 135
Tilmeldt: 2/07/2011 09:53

Re: kan en rs6 kabine være i en a4 b8

Indlæg af Fits »

Falling skrev:Tak for svar.. Bagsæderne passer men er i tvivl med forsæder da ham fik et mål imellem hjulene på 55 og de sæder der sidder i min nu er skinner som køre i skinner og der er kun 50 cm imellem så spørgsmålet er om man kan få dem til at passe uden for meget besvær og eller om han et har målt noget andet end det jeg spurgte til.. Ved ikke hvilken årgang de kommer fra.. Er der da nogle bestemte årgange som passer til min a4 b8


Hvorfor går du ikke bare efter en RS4 eller S4 kabine? Jeg er klar over de samme tern, men begge er superfede, også får du også dørsider som passer til. Du kan du jo evt få en saddelmager til at lave ternene.

Billede

Billede
Audi A4 8K 2009 2.0 TDI 143
VCDS 12.12.2
Falling
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 19/08/2014 21:02

Re: kan en rs6 kabine være i en a4 b8

Indlæg af Falling »

Har ikke kunne finde nogle rs4 til salg til penge som almindelig mennesker har råd til og s4 modellen som du har billeder af har jeg ikke set før eller nogen steder til salg.
Men de er da mega fede
Fits
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 135
Tilmeldt: 2/07/2011 09:53

Re: kan en rs6 kabine være i en a4 b8

Indlæg af Fits »

Der er mange til salg på ebay.. De er dog ikke billige...
Audi A4 8K 2009 2.0 TDI 143
VCDS 12.12.2
Falling
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 19/08/2014 21:02

Re: kan en rs6 kabine være i en a4 b8

Indlæg af Falling »

Okay må da lige prøve at give det et kig der så.. Tak for hjælpen
Reher
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 105
Tilmeldt: 25/07/2008 16:05
Geografisk sted: Jylland

Re: kan en rs6 kabine være i en a4 b8

Indlæg af Reher »

Vil anbefale dig S sæderne frem for RS. RS sæderne er for runde oppe ved skulderbladene og kan bevirke man sidder og spænder hvis man køre langt. Har prøver begge dele.
Mvh
Reher
Nu med VAGCOM
Besvar

Tilbage til "Instrumenter & kabine"