Eftermontering af el sæder

Indlæg om instrumenter & kabine
Besvar
AudiA42010
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 56
Tilmeldt: 16/04/2014 16:38
Geografisk sted: Varde

Eftermontering af el sæder

Indlæg af AudiA42010 »

jeg overvejer om man skal opgrader til el justerebare forsæder med memory.
så hvad kræves der egentligt for at opgradere til det, vi snakker om en audi a4 b8 avant TDI fra 12/2010, S-line dellæder sæder, den har 6 trins sæde varme og el justererbar lænde støtte, skal der helt nyt sæde til og dør beklædning eller hvor galt er det?
Fits
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 135
Tilmeldt: 2/07/2011 09:53

Re: Eftermontering af el sæder

Indlæg af Fits »

Husk lige at memory delen er komponent beskyttet, så du skal en tur forbi Audi for at få det låst op.
Audi A4 8K 2009 2.0 TDI 143
VCDS 12.12.2
AudiA42010
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 56
Tilmeldt: 16/04/2014 16:38
Geografisk sted: Varde

Re: Eftermontering af el sæder

Indlæg af AudiA42010 »

okay, men hvad kræver det at få de i, nye sæder eller hvordan ? er bilen forberedt til el justering og memory??
Fits
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 135
Tilmeldt: 2/07/2011 09:53

Re: Eftermontering af el sæder

Indlæg af Fits »

Jeg kiggede lige lidt på et par andre forums, og det ser ud til, at det er rimelig lige til ud over komponentbeskyttelsen. Ikke at det er noget problem. Det skal bare klares hos Audi.
Hvis jeg var dig kørte jeg til Esbjerg. Det kommer til at koste dig 1/2 times arbejde hos dem, men tager sikkert ikke mere end 10 minutter.
De er billigere hos CarePoint i Kolding, men kunne ikke finde ud af det, da jeg skulle have fjernet komponentbeskyttelse.
Audi A4 8K 2009 2.0 TDI 143
VCDS 12.12.2
lundmadsen
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 2/07/2007 20:36
Geografisk sted: Viborg

Re: Eftermontering af el sæder

Indlæg af lundmadsen »

Hej.
Jeg har også en A4 limo fra 2014 som jeg godt vil have S-line sæder i med memory. Kan se de sælges uden airbags på E-bay. Er det rimelig simpelt at overflytte dem og indbygge sæderne i bilen, for derefter at køre forbi Audi og fjerne komponentbeskyttelsen. Passer sæder helt tilbage fra 2008 over?

På forhånd tak.

Søren, Viborg
Fits
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 135
Tilmeldt: 2/07/2011 09:53

Re: Eftermontering af el sæder

Indlæg af Fits »

lundmadsen skrev:Hej.
Jeg har også en A4 limo fra 2014 som jeg godt vil have S-line sæder i med memory. Kan se de sælges uden airbags på E-bay. Er det rimelig simpelt at overflytte dem og indbygge sæderne i bilen, for derefter at køre forbi Audi og fjerne komponentbeskyttelsen. Passer sæder helt tilbage fra 2008 over?

På forhånd tak.

Søren, Viborg


Det er noget træls arbejde, men til at overkomme. Prøv lige og hør sælgeren om ikke du godt kan få airbaggen med alligevel. Det er pga. den tyske lovgivning, at de sælges uden. Tror dog sagtens du kan få lov at få dem med.
Audi A4 8K 2009 2.0 TDI 143
VCDS 12.12.2
Brugeravatar
Kenneth J
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 80
Tilmeldt: 16/06/2014 10:05
Geografisk sted: Rødovre - Islev
Kontakt:

Re: Eftermontering af el sæder

Indlæg af Kenneth J »

Der skal jo trækkes lidt ledninger til sæder og fra førersæde til førerdør, hvor du jo også skal have en ny beklædning med knapper til memory. Du kan også risikere at du skal have en ny dørstyreenhed der understøtter memory. Derefter forbi Audi og have åbnet komponent beskyttelse.
Kenneth, mobil 3113 6677
Naviparts.dk Milltek.dk Ampire.dk Følg os også på Facebook!
Alt i salg og eftermontering af originalt ekstraudstyr! Altid rabat til Audiclub.dk brugere - bare spørg!
Besvar

Tilbage til "Instrumenter & kabine"