Display

Indlæg om instrumenter & kabine
Besvar
Woldum
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 20/06/2012 23:28
Geografisk sted: Sjælland

Display

Indlæg af Woldum »

Mit flerfarvede MMI display har fået en defekt. Det er som om det er dimmet helt i bund og jeg kan ikke få det op i en ordentlig kontrast (jeg har forsøgt i indstillingerne). Det er så galt, at man ikke kan se hvad der står i det når solen skinner og det er helt galt når man har solbriller på. -Det er lidt upraktisk at man ikke kan se hvem der ringer eller hvilket musiknummer der spiller... Vognen har netop været til service og fik en anmærkning for det. Audi Amager tilbyder at fikse det for 6.500 kr og jeg var ude i en tilsvarende bil for at se hvor dan det skulle haev fungeret og jeg må indrømme at der er en verden til forskel, meeeeeen det er sgu mange penge for sådan en lille skærm.

Den anden dag da der var nattefrost oplevede jeg at kontrasten kom op i det niveau hvor den skulle være. Men som bilen blev varm sprang den tilbage til det sædvanlige niveau :-(

Er der nogen der ved hvordan jeg kan få fikset det her til en tålelig pris?
Brugeravatar
TGR
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 417
Tilmeldt: 5/04/2010 23:04
Geografisk sted: vendsyssel

Re: Display

Indlæg af TGR »

Har set flere displays til salg på EBay..
Tommy Grønkjær
LE MANS afhængig ;)

A4 B8 avant 1,8 TFSI Multitronic 2012 S-LINE
Navi,dellæder,sportsæder fuld S-Line Lavagrå Pearl effekt


A4 B8 avant 2,0 TFSI Multitronic 2009 ambiente
B&O m/surround,Adaptiv Cruise control,klima Milano læder sæder(beige),magnetic ride,panorama soltag,xenon/Led plus,MMI plus 3G,sports undervogn,optisk parkering plus,fjernbetjent kabine varmer,nøddetræ indlæg,lys pakke,dæk control,stemmestyring.
Quartz grå metallic (SOLGT)
Fits
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 135
Tilmeldt: 2/07/2011 09:53

Re: Display

Indlæg af Fits »

Skærmene er for det meste til omring 200 euro på Ebay.


Senest placeret øverst af Woldum 18/11/2014 14:03.
Audi A4 8K 2009 2.0 TDI 143
VCDS 12.12.2
Besvar

Tilbage til "Instrumenter & kabine"