Problemer med regnsensor og sprinkler

Indlæg om elektrisk og elektronisk udstyr
Besvar
Brugeravatar
Inside
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 110
Tilmeldt: 13/07/2013 12:54
Geografisk sted: København

Problemer med regnsensor og sprinkler

Indlæg af Inside »

Hej,

Jeg har det problem at vores regnsensor og sprinkler funktion kun virker periodisk. Det svinger meget, men nu er det nået til et et punkt hvor funktionerne for det meste ikke virker når man har brug for dem.

Prøver man at give ruden sprinklervæske så sker der intet. Tage tænding fra bilen løser ikke problemet, men man kan være heldig at det virker igen efter 5min, 30min, 1time...

Det samme gælder for regnsensoren. Når den ikke virker kan jeg kun manuelt sætte viskerne til højeste eller næsthøjest viskehastighed. Eller jeg kan manuelt køre med viskerne ved at trykke armen ned.

Er der nogen af jer kloge hoveder der ved hvor fejlen kan ligge? Og i så fald hvad det vil koste at udskifte de defekte dele for at få det til at virke korrekt igen? Det er træls at gå vinteren i møde uden de to funktioner.
Audi A4 B8 1.8 TFSI fra 2008 - Belysningspakke - Audi MMI 2G High m. Navigation - Xenon/LED - Parkeringshjælp - Elektrisk skyde/vippeglastag - Klimakomfortsæder foran i Milano læder - Sort loft - Audi Sound System - Businesspakke med 3-zonet klimaanlæg - 18" 10-eget design, Audi exclusive fælge - Blanke rudelister - el-indstillelig lændestøtte - Fartpilot - førerinformationsdisplay i farve - Uden modelbetegnelse
Besvar

Tilbage til "Elektrisk udstyr"