Spejlvarme på A4 fra 12mdr 2012

Indlæg om elektrisk og elektronisk udstyr
Besvar
CasperStoklund
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 25
Tilmeldt: 15/01/2016 06:39

Spejlvarme på A4 fra 12mdr 2012

Indlæg af CasperStoklund »

Jeg anskaffede mig en fin Audi A4 som var importeret fra Tyskland af forhandleren jeg købte den af. Det viser sig så, at en Audi i Tyskland ikke er født med spejlvarme. Kørte så ud til Audi for at høre om de kunne sætte det i, det kunne de ikke, da de ikke kunne kode den?
Det var jeg lidt uforstående overfor, da det jo er sådan en high-tech bil, at den så ikke kan kodes til spejlvarme?

Mit spørgsmål til jer lyder, er der nogle der har erfaring eller kender nogle som har været i samme situation som jeg og har fået monteret spejlvarme i på anden vis? :)
ChristianL
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 98
Tilmeldt: 1/08/2013 20:28
Geografisk sted: Viborg

Re: Spejlvarme på A4 fra 12mdr 2012

Indlæg af ChristianL »

Kan sagtens lade sig gøre, stikkene til spejlet plejer at være i spejlhuset, inde bag dørbeklædningen skal der så trækkes et par ledninger fra dørstyreenheden og op til stikket til spejlet.

Umiddelbart burde dine dørenheder understøtte spejlvarme, man kan tjekke om de kan kodes til det, og om der er de pins ved udgangene som skal til.

Hvor er du fra i landet? Kan muligvis være behjælpelig, hvis du er fra Midtjylland? :)
Brugeravatar
rlarsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1325
Tilmeldt: 30/04/2009 16:16
Geografisk sted: København S

Re: Spejlvarme på A4 fra 12mdr 2012

Indlæg af rlarsen »

Alt er monteret fra dørenhed og til stik, som bare sidder på små plast stik bag på spejlene.

Det eneste der kræves er nye glas, og så en lille kodning i hver side.

Kode: Vælg alt

[42 - Door Elect, Driver]
[Coding - 07] -> [Long Coding Helper] -> Byte 4
Bit 0 - Mirror Heating NOT installed - (remove check mark)

[52 - Door Elect, Pass.]
[Coding - 07] -> [Long Coding Helper] -> Byte 4
Bit 0 - Mirror Heating NOT installed - (remove check mark)
Mvh.
Rene Larsen


Billede Billede- Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic MÅ2009 - solgt - VCDS 21.9.0 (HEX-V2)
CasperStoklund
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 25
Tilmeldt: 15/01/2016 06:39

Re: Spejlvarme på A4 fra 12mdr 2012

Indlæg af CasperStoklund »

ChristianL skrev:Kan sagtens lade sig gøre, stikkene til spejlet plejer at være i spejlhuset, inde bag dørbeklædningen skal der så trækkes et par ledninger fra dørstyreenheden og op til stikket til spejlet.

Umiddelbart burde dine dørenheder understøtte spejlvarme, man kan tjekke om de kan kodes til det, og om der er de pins ved udgangene som skal til.

Hvor er du fra i landet? Kan muligvis være behjælpelig, hvis du er fra Midtjylland? :)


ChristianL
Jeg er fra Fredericia og kører gerne efter det hvis du vil være venlig at være behjælpelig med at få det fikset. :)
Besvar

Tilbage til "Elektrisk udstyr"