NY Audi A4 juni 2019 vs. nuværende model (B9)

Indlæg om alt det andet
Besvar
Audi-fan17
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 7/05/2017 19:19

NY Audi A4 juni 2019 vs. nuværende model (B9)

Indlæg af Audi-fan17 »

Hej alle.
Jeg står og snart skal have en sprit ny Audi A4 limo 2,0 TDI, 190 HK.
Hvad er jeres erfaringer med den motor:)?

Som jeg læser flere steder kommer der en ny A4 i juni 2019 med et mega stort facelift, da den nuværende ikke har solgt godt nok bl.a. i Kina. 2,0 TDI motoren udgår til A4 eren til den tid, og vil blive erstattet af en ny 1,5 TDI med næsten samme HK.

Mit spørgsmål er : Er det så dumt at købe en ny A4 nu, når der kommer en ny faceliftet i 2019??
Vil den blive sværere at komme af med igen om ca. 2-3 år? Fordi der er en nyere model på markedet?
Eller kan den nærmest blive eftertragtet hvis det viser sig at den nuværende TDI motor med 2,0 og 190 HK er bedre og mere "spændende" end den 1,5 TDI der skulle komme i den faceliftede A4?

Hvad ville i gøre???

Et alternativ for mig er at åbne pengepungen en smule mere og køre A5´eren med 2,0 TDI, 190 HK.
Synes den er så fed og har jo en ny pris på over 600.000. Hvis man vælger sport.
Måske er det en bedre løsning.

Hvad ville i gøre:)?
Brugeravatar
El_prepzi
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 443
Tilmeldt: 20/11/2004 22:21
Geografisk sted: Hedehusene

Re: NY Audi A4 juni 2019 vs. nuværende model (B9)

Indlæg af El_prepzi »

Tror du får mest bil for pengene nu, hvis du presser dem i forhold til den nye model.
Historisk syntes jeg ikke der har været de store prisfald i forhold til nye modeller på marked, og brugt priser på de ældre modeller.

/ Preben
Besvar

Tilbage til "Andet"