Kunne give problemer

Indlæg om alt det andet
Besvar
Brugeravatar
TGR
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 417
Tilmeldt: 5/04/2010 23:04
Geografisk sted: vendsyssel

Kunne give problemer

Indlæg af TGR »

Hej Alle,jeg har netop gjort mit motorum rent og faldt ved denne lejlighed over noget som måske på sigt kunne have givet problemer...
Under plastik afdækningen under forruden,der hvor påfyldning til sprinkler og batteri poler sidder...jeg afmonterede den fordi der var mange blade omkring den,jeg blev noget overrasket over og se hvor mange blade der var i brønden under den o.O det var desværre først da jeg var færdig,at jeg kom til og tænke på og tage et FOTO..jeg var nødsaget til og bruge støvsuger,kunne ellers ikk nå alle blade..
Dette er blot et hint til andre B8 ejere,mit afløbs/dræn hul var næsten stoppet,er sikker på det gir problemer hvis det lukker helt til....
Plastikken er meget nem og afmontere,en plastik skrue i hver ende og en klips på midten...
Hvis du tit holder i nærheden af træer,så tjek det ved lejlighed (y)
Jeg vedhæfter et FOTO af omtalte plastikplade
Vedhæftede filer
image.jpg
Tommy Grønkjær
LE MANS afhængig ;)

A4 B8 avant 1,8 TFSI Multitronic 2012 S-LINE
Navi,dellæder,sportsæder fuld S-Line Lavagrå Pearl effekt


A4 B8 avant 2,0 TFSI Multitronic 2009 ambiente
B&O m/surround,Adaptiv Cruise control,klima Milano læder sæder(beige),magnetic ride,panorama soltag,xenon/Led plus,MMI plus 3G,sports undervogn,optisk parkering plus,fjernbetjent kabine varmer,nøddetræ indlæg,lys pakke,dæk control,stemmestyring.
Quartz grå metallic (SOLGT)
Brugeravatar
Gio
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1107
Tilmeldt: 6/02/2011 13:46
Geografisk sted: Sjælland

Re: Kunne give problemer

Indlæg af Gio »

Klassisk problem på ældre modeller også. Godt at lige få det genopfrisket.
'04 A4 Avant 1.9 TDI S-Line

Billede


'07 SEAT Altea XL 1.9 TDI
'97 A4 1.8T Limo
'98 A4 2.4 Avant
'07 A4 2.0 TDI Avant
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: Kunne give problemer

Indlæg af SorenR »

Gio skrev:Klassisk problem på ældre modeller også. Godt at lige få det genopfrisket.

Den ultimative hævn er at hælde karse frø ud på gulvet i bilen og vente på det regner :mrgreen:

Havde problemet med konens Golf I Cab en vinter... Samme konstruktion med vandkassen... Havde undret mig over den var lidt våd i bunden når det regnede :-k

Anyways, kørte bilen i vaskehal og ved første venstresving fossede vandet ind gennem blæsersystemet og ned over (det varme) varmeapparat... Måtte stoppe bilen stort set midt i krydset, da alle ruder blev hvidmatteret på et splitsekund... :shock:

Resten af turen hjem foregik uden tag og med huen godt ned over ørerne...
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
Brugeravatar
TGR
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 417
Tilmeldt: 5/04/2010 23:04
Geografisk sted: vendsyssel

Re: Kunne give problemer

Indlæg af TGR »

Haha Søren,tænker osse det tager lidt af topfarten...der kan jo være temmelig meget vand i den kasse :lol:
Tommy Grønkjær
LE MANS afhængig ;)

A4 B8 avant 1,8 TFSI Multitronic 2012 S-LINE
Navi,dellæder,sportsæder fuld S-Line Lavagrå Pearl effekt


A4 B8 avant 2,0 TFSI Multitronic 2009 ambiente
B&O m/surround,Adaptiv Cruise control,klima Milano læder sæder(beige),magnetic ride,panorama soltag,xenon/Led plus,MMI plus 3G,sports undervogn,optisk parkering plus,fjernbetjent kabine varmer,nøddetræ indlæg,lys pakke,dæk control,stemmestyring.
Quartz grå metallic (SOLGT)
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: Kunne give problemer

Indlæg af SorenR »

TGR skrev:Haha Søren,tænker osse det tager lidt af topfarten...der kan jo være temmelig meget vand i den kasse :lol:

Ca. 1½ liter før det løber ind i kabinen +(
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
Besvar

Tilbage til "Andet"