Renovering af fælge, ridser og ny lakering.

Her kan skrives om alt der vedrører Audi og ikke passer i andre kategorier.
Besvar
Mtolesen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 66
Tilmeldt: 2/04/2019 23:07

Renovering af fælge, ridser og ny lakering.

Indlæg af Mtolesen »

Hej,

Er der nogen der kender er godt sted at få renoveret fælge, det skal være et sted som kan tage hele bilen ind da jeg ikke selv har mulighed for at afmontere op påmontere hjulene.

Det er små kantstens ridser, skrammer, men ikke noget der skal omkring ham den gode fælg mand nede i ringsted.
Vi taler noger slibening, måske udfyldning, og så god holdbar grunner og lakering af alle fire hjul.

Jeg bor i københavns området, nogen der kender et godt sted.....helst ikke for dyrt?

Mvh
Martin
Brugeravatar
Lambrecht
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 361
Tilmeldt: 23/05/2011 07:15
Geografisk sted: Søborg

Re: Renovering af fælge, ridser og ny lakering.

Indlæg af Lambrecht »

Mtolesen skrev:Hej,

Er der nogen der kender er godt sted at få renoveret fælge, det skal være et sted som kan tage hele bilen ind da jeg ikke selv har mulighed for at afmontere op påmontere hjulene.

Det er små kantstens ridser, skrammer, men ikke noget der skal omkring ham den gode fælg mand nede i ringsted.
Vi taler noger slibening, måske udfyldning, og så god holdbar grunner og lakering af alle fire hjul.

Jeg bor i københavns området, nogen der kender et godt sted.....helst ikke for dyrt?

Mvh
Martin

Kender en rigtig god og rimelig i pris pulverlakerer i Albertslund - det kræver dog dækkene er afmonteret fra fælgen
Mtolesen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 66
Tilmeldt: 2/04/2019 23:07

Re: Renovering af fælge, ridser og ny lakering.

Indlæg af Mtolesen »

Hej Lambrecth,

Tak for hintet, som sagt, jeg kan ikke selv afmontere fælgene, så det skal være en der kan tage opgaven med at afmontere og påmonterefælge og dæk.

Mvh
Martin
Besvar

Tilbage til "Alt om Audi"