På udkig efter en brugt A3 (8V)

Her kan skrives om alt der vedrører Audi og ikke passer i andre kategorier.
Besvar
Henrikbr
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 28/03/2017 10:24

På udkig efter en brugt A3 (8V)

Indlæg af Henrikbr »

Hej alle,

Jeg er på udkig efter en brugt A3 (anno 2013/ 2014) og er ved at snævre mig ind på hvad jeg leder efter - nemlig en 1.4 TFSI (140 HK) i Ambition udgave. Så har jeg til gengæld rigtig svært ved at gennemskue hvad der er af standardudstyr på sådan en og hvad jeg skal lede efter. Er der nogen af Jer, der ligger inde med en brochure, der kan kaste lidt lys på det?

I forhold til hvad jeg skal lede efter af ekstraudstyr tænker jeg foreløbigt:
Must-haves (udover hvad jeg VED er standardudstyr) tæller: bluetooth integration (både til opkald og streaming fra telefon af musik, lydbog, navi, whatever - er det standard eller hvilken pakke får man det med?), sædevarme, læderrat (gerne multifunktions)

Nice to have: del-læder, navi (men kan forstå at connectivity pakke er nok og jeg så kan eftermontere navi), parkeringssensor bag, "kontaktløs" nøgle, belysningspakke, fartpilot, s-line udstyr i det hele taget (men mest af alt vil jeg gerne have rat med flad bund, men det kan jeg også eftermontere har jeg luret)

Har jeg overset nogle must-haves?

Et nøglespørgsmål for mig er hvordan identificerer jeg biler, der har connectivity pakke? Det er sjældent, at det står nævnt i beskrivelser. Men det kan selvfølgelig være fordi meget få biler har det.

På forhånd tak for hjælpen
Besvar

Tilbage til "Alt om Audi"