Q5 ryster vildt ved nedbremsning

Her kan skrives om alt der vedrører Audi og ikke passer i andre kategorier.
Besvar
cbj
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 65
Tilmeldt: 11/10/2009 20:22
Geografisk sted: Jylland

Q5 ryster vildt ved nedbremsning

Indlæg af cbj »

Q5ér ryster kraftigt ved nedbremsninger (ca. 1 cm fra side til side på rattet) i intervallet km 100-130. Sælger har forsøgt at rette op på det via udskiftning af skiver og klodser i for. Ligesom bærearme er udskiftet (siger han). Sælger virker som om at han har givet op. Hvis det synes at være et mindre problem og eventuelt inden jeg drager mod AZF med risiko for selv at komme til at hænge på regningen vil jeg meget gerne hvis der var en af jer havde en mening. Alternativet er at handlen bliver hævet. Men er det blot et mindre indgreb gider jeg næsten ikke bøvlet med sælger.
thoj
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 382
Tilmeldt: 12/07/2014 12:00
Geografisk sted: Falster

Re: Q5 ryster vildt ved nedbremsning

Indlæg af thoj »

Er der ellers nogen mislyde, trækker den til en af siderne ved nedbremsning, har du selv checket styretøjet, hvor langt har den kørt, er der service OK ?

Tårnlejer?
Assumption is the MOTHER of all f..k ups
_____________________
Audi 4B C5 S6 2001, limo, SOLGT
Brugeravatar
LasseHald
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 65
Tilmeldt: 15/03/2014 21:05
Geografisk sted: Århus

Re: Q5 ryster vildt ved nedbremsning

Indlæg af LasseHald »

Kan du se at det er kommet nye skiver på...?
cbj
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 65
Tilmeldt: 11/10/2009 20:22
Geografisk sted: Jylland

Re: Q5 ryster vildt ved nedbremsning

Indlæg af cbj »

Thomas.
Der er "kun" udslag på rattet på ca. 1 cm til hver side. Som skrevet er det ved hastigheder mellem km 110-140 hvor rystelserne opstår. Hvis det var et tårnleje skulle det vel følge med ned i hastighed.

Lasse.
Nej jeg har ikke tjekket om skiverne er drejet eller der er kommet nye på. Den må jeg lige tjekke op på.
Besvar

Tilbage til "Alt om Audi"