Mobilitetsservice... en oplevelse

Her kan skrives om alt der vedrører Audi og ikke passer i andre kategorier.
Besvar
Brugeravatar
Ivan
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 2/11/2008 10:58
Geografisk sted: Fyn

Mobilitetsservice... en oplevelse

Indlæg af Ivan »

Skrækkelig lyd fra undervognen gjorde, at ikke turde køre videre. Kontaktede mobilitetsservice og de kom efter halv times tid - meget hurtigt. :) (y)

Nu har jeg ikke læst alle de små bogstaver vedr. mobilitetsservice, men da ladbilen kom, troede jeg naivt, at der var en lånebil med. Efter en opringning til mobilitetsservice, blev jeg ikke klogere, men jeg ville blive kontaktet og der blev ringet en del gange pga. en del intern forvirring. Nå, men ladbilen kørte ad sted med Audi'en - fint nok. Så blev jeg ringet op, at jeg skulle have været med! Så ladbil måtte vende om og hente mig. Desuden skulle jeg deponere kr. 750 ved Eurocar, inden jeg kørte derfra med en lejekontrakt, der var på 7 dage.

Næste dag blev jeg kontaktet af Audi, at det var venstre forhjulsleje og ville koste kr. 5000. Blev spurgt - hvad så? og så svarede jeg, hvad så? Det må I jo bare reparere, da han sagde, at jeg kunne jo lade være. Audi regnede med at have skiftet det hen af dagen og da de manglede at følge op på noget rustarbejde - undervognsbehandling, foreslog jeg at de kunne lave den færdig, meeeen den gik ikke, for lejebilen skulle afleveres, da de var færdige med reparationen uanset om kontrakten sagde 7 dage - eller skulle jeg selv betale. Så ud at køre igen næste dag og brugte igen en masse tid, jeg ikke havde sat af.

Morale: Sæt ikke i mobilitetsservice i gang, hvis du ikke har tid eller sat dig ind i sagerne... :|
A6 Ava.q. TDI3.0 BMK tiptr V6165 DPFA6 4F50HL - kan køre endnu, på trods af autoriseret Audi-service!
Brugeravatar
rlarsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1325
Tilmeldt: 30/04/2009 16:16
Geografisk sted: København S

Re: Mobilitetsservice... en oplevelse

Indlæg af rlarsen »

Ivan skrev:[...]
Morale: Sæt ikke i mobilitetsservice i gang, hvis du ikke har tid eller sat dig ind i sagerne... :|

Spot on - det er faktisk ikke så indviklet. ;)
Mvh.
Rene Larsen


Billede Billede- Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic MÅ2009 - solgt - VCDS 21.9.0 (HEX-V2)
Besvar

Tilbage til "Alt om Audi"