A4 Avant B8 Quad projekt, meninger

Her kan skrives om alt der vedrører Audi og ikke passer i andre kategorier.
Besvar
mlp86
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 23/02/2015 16:31

A4 Avant B8 Quad projekt, meninger

Indlæg af mlp86 »

Hejsa,

Er lige blevet færdig med projekt Quad udstødning på A4'eren, så ville lige poste et par billeder til inspiration til andre eller nogle meninger om hvordan resultatet er blevet. Der mangler en smule finjustering af potterne for at de sidder helt perfekt.

Lidt om projektet:

Jeg fandt en faceliftet bagkofanger, samt indkøbte ny S4 diffuser og aluliste ved Audi Gladsaxe. Der er nu også sat originale parkeringssensorer i, men mangler at trække ledningsnet samt kodning til det. Udstødningen er indkøbt hos BSR.

Billede
Billede
Billede
---------------------------------

Audi A4 Avant B8 1.8 TFSI - 2010
Brugeravatar
LasseHald
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 65
Tilmeldt: 15/03/2014 21:05
Geografisk sted: Århus

Re: A4 Avant B8 Quad projekt, meninger

Indlæg af LasseHald »

Jamen hvis det lyder lige så godt, som det ser ud, så kan du da godt give dig selv et skulderklap herfra!
Brugeravatar
fva
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 567
Tilmeldt: 16/07/2005 23:31
Geografisk sted: Nordjylland

Re: A4 Avant B8 Quad projekt, meninger

Indlæg af fva »

Det ser helt klar fedt og pænt originalt ud (y)

Kan du røbe prisen på diffuseren ved Audi 8)
Hilsen Frank

Tilbage i Audi folden med A4 Avant 8K 2015
-------------------------------------------------
Skulle lige "prøvekøre" et på andre tyskere.
BMW 320 D Sedan (2014 - 2015)
BMW 320 D Touring (2012 - 2014)
Mini Cooper D (2011 - 2012)
BMW X1 2,0D (2009 - 2011)
Audi A6 2,4 4F (2006-2009)
mlp86
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 23/02/2015 16:31

Re: A4 Avant B8 Quad projekt, meninger

Indlæg af mlp86 »

Jeg mener det var omkring en 2300,- inkl. Alu listen.

Iøvrigt vil jeg helt klart anbefale Audi i Gladsaxe, sjældent set en bedre service og engagement omkring ens bil (y)
---------------------------------

Audi A4 Avant B8 1.8 TFSI - 2010
Brugeravatar
SteenTP
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 3281
Tilmeldt: 21/06/2005 20:59
Geografisk sted: Roskilde

Re: A4 Avant B8 Quad projekt, meninger

Indlæg af SteenTP »

Det smager lidt af 'Allroad' når man ser den med den farveforskel - ikke at det er en dårlig ting :)

Personligt ville jeg nok vælge at få den malet i samme farve som bilen men smag og behag er jo - heldigvis - forskellige.

Helt klart et projekt jeg ville kigge på hvis jeg selv skulle ende op med en B8'er en dag (y)
Audi A4 2,0 TFSI 211, Brilliantsort '10

Audi A4 1,8T '98 Vulcanschwartz Metallic med perleeffekt - SOLGT

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning...." - Rich Cook
Brugeravatar
rlarsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1325
Tilmeldt: 30/04/2009 16:16
Geografisk sted: København S

Re: A4 Avant B8 Quad projekt, meninger

Indlæg af rlarsen »

SteenTP skrev:Det smager lidt af 'Allroad' når man ser den med den farveforskel - ikke at det er en dårlig ting :)

Personligt ville jeg nok vælge at få den malet i samme farve som bilen men smag og behag er jo - heldigvis - forskellige.

Helt klart et projekt jeg ville kigge på hvis jeg selv skulle ende op med en B8'er en dag (y)

På S4'eren er diffuseren heller ikke malet i bilens farve - og det er ikke en "Allroad" ;)
Mvh.
Rene Larsen


Billede Billede- Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic MÅ2009 - solgt - VCDS 21.9.0 (HEX-V2)
Brugeravatar
SteenTP
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 3281
Tilmeldt: 21/06/2005 20:59
Geografisk sted: Roskilde

Re: A4 Avant B8 Quad projekt, meninger

Indlæg af SteenTP »

rlarsen skrev:
SteenTP skrev:Det smager lidt af 'Allroad' når man ser den med den farveforskel - ikke at det er en dårlig ting :)

Personligt ville jeg nok vælge at få den malet i samme farve som bilen men smag og behag er jo - heldigvis - forskellige.

Helt klart et projekt jeg ville kigge på hvis jeg selv skulle ende op med en B8'er en dag (y)

På S4'eren er diffuseren heller ikke malet i bilens farve - og det er ikke en "Allroad" ;)

Det er sikkert rigtigt.

Men nu er der vidst ikke så mange B8 S4 modeller på de danske veje så når jeg ser denne farveforskel tænker jeg altid Allroad.
Indtil nu har det passet 100% :)
Audi A4 2,0 TFSI 211, Brilliantsort '10

Audi A4 1,8T '98 Vulcanschwartz Metallic med perleeffekt - SOLGT

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning...." - Rich Cook
Besvar

Tilbage til "Alt om Audi"