Audi A4 Avant B8, S4 Quad udstødning

Her kan skrives om alt der vedrører Audi og ikke passer i andre kategorier.
Besvar
mlp86
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 23/02/2015 16:31

Audi A4 Avant B8, S4 Quad udstødning

Indlæg af mlp86 »

Hejsa,

Har et lille spørgsmål til min nye Audi A4 Avant B8.

Vil gerne have sat en S4 bagende på, og har kigget lidt efter udstødninger med quad afgang.
Nedenstående er det jeg har fundet til rimelige penge og kvalitet.

http://www.bsr-tuning.dk/produkter/4004811/

Er der nogen der har konkrete erfaringer med BSR systemet (billeder eller monteret mv.), eller input til andre systemer der passer på en org. S4 bagkofanger?

Takker :)
---------------------------------

Audi A4 Avant B8 1.8 TFSI - 2010
Brugeravatar
Kenneth J
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 80
Tilmeldt: 16/06/2014 10:05
Geografisk sted: Rødovre - Islev
Kontakt:

Re: Audi A4 Avant B8, S4 Quad udstødning

Indlæg af Kenneth J »

Rimelig kvalitet skriver du. Har du erfaring med Simons udstødning i forvejen? Det er nemlig ikke kvaliteten jeg husker Simons for, fra min tid som forhandler af det, fra '04-'10.
Kvaliteten var til gengæld netop en af grundene til at jeg begyndte at interesse mig for Milltek, i sin tid. De har aldrig skuffet, og de laver også en quad outlet løsning til A4 B8.
Jeg hjælper dig selvfølgelig gerne med en fin Audiclub pris.
Kenneth, mobil 3113 6677
Naviparts.dk Milltek.dk Ampire.dk Følg os også på Facebook!
Alt i salg og eftermontering af originalt ekstraudstyr! Altid rabat til Audiclub.dk brugere - bare spørg!
Brugeravatar
Inside
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 110
Tilmeldt: 13/07/2013 12:54
Geografisk sted: København

Re: Audi A4 Avant B8, S4 Quad udstødning

Indlæg af Inside »

Har selv overvejet at få lavet samme modifikation på min A4 B8. Så ender du med at få det lavet må du endelig smide før- og efterbilleder op :D
Audi A4 B8 1.8 TFSI fra 2008 - Belysningspakke - Audi MMI 2G High m. Navigation - Xenon/LED - Parkeringshjælp - Elektrisk skyde/vippeglastag - Klimakomfortsæder foran i Milano læder - Sort loft - Audi Sound System - Businesspakke med 3-zonet klimaanlæg - 18" 10-eget design, Audi exclusive fælge - Blanke rudelister - el-indstillelig lændestøtte - Fartpilot - førerinformationsdisplay i farve - Uden modelbetegnelse
mlp86
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 23/02/2015 16:31

Re: Audi A4 Avant B8, S4 Quad udstødning

Indlæg af mlp86 »

Jeg får det lavet her i løbet af den næste måneds tid når alle stumper er ankommet, malet og alt hvad der nu skal til :D

Så jeg skal da med glæde dele projektet med jer, hvis der er andre der går i samme tanker.

Kenneth J: Du må meget gerne smide en pris på Quad udstødning til en org. S4 bagkofanger, facelift. Så skal jeg bare have det bestilt (y) Det er selvfølgelig bare bagenden, ikke komplet hele vejen.

Jeg har ikke de store erfaringer ang. udstødninger, så jeg tager imod alt konkret erfaring og input jeg kan få herfra så jeg bliver tilfreds med det endelige resultat.
---------------------------------

Audi A4 Avant B8 1.8 TFSI - 2010
Besvar

Tilbage til "Alt om Audi"