Audi A8 opgraderinger - En kronologisk føljeton
Audi A8 opgraderinger - En kronologisk føljeton
Hej Allesammen, på opfordring og fordi jeg syntes det var på tider kommer en lille opgraderings dagbog over min bil.
Enjoy!
De to første billeder af den:
Indenfor med den tidligere radio(den som den blev købt med – Kenwood 700 tror jeg den hed)
første ”upgrade” – der var ingen p-skive i så jeg købte en stelton skive som jeg syntes passer perfekt til den(at jeg så en gammel 2CV med den efterfølgende ødelagde det så lidt☺ )
Lige et billede jeg tog et par dage efter jeg havde købt den, det illustrerer meget godt størrelses forholdet
Interiør inden upgrades…
Krom-ringe installeres(fik dem af en englænder som betaling for noget grafiker arbejde)
Det skal lige siges at det var et mareridt at få instrument-delen ud(forstuvede en fingere i processen)
Men her er det færdige arbejde…
Så skulle der rat i, det fulgte med som reservedel da jeg købte den…
Her installleret, en vens kammerat installerede det gratis(jeg havde to dage før hentet ham i byen møgfordrukken og kørt ham hjem… så den ene tjeneste betalte den anden☺)
Så kom dagen der fik mit humør til at vende… ca 2 måneder efter jeg havde fået den var der indbrud i den og anlægget blev stjålet…
2 uger og 20.000 kr senere(heldigvis betalt af forsikrings selskabet, men skulle dog af med 6.500 kr i selvrisiko) stod den klar igen.
Ny rude, nye krom lister på begge døre, malet begge døre(der var en stor misundelses ridse på højre fordør – så det var lidt heldigt at jeg kunne få den væk i samme moment)
Ny Radio kom der også i, jeg havde valget mellem en som DAS karroseri valgte til mig… eller 1000 kr og så skulle jeg selv købe en.
Jeg valgte det sidste og købte den radio jeg ville have(som så kostede 4.500 kr)
Det er en Pioneer 6300BT med flip-skærm – i samspil med det præ-installerede bose lydsystem så spiller det som en drøm.
Har ridset mit brugernavn og nummerplade i den(måske lidt dumt mht videresalg, men den tid den sorg…. Regner ikke med at sælge bilen forløbig – if ever!)
Så blev det tid til at få armlæn i, jeg havde luret på nettet og dem jeg ville have stod til omkring €300 plus forsendelse. I forbindelse med nogle små plastic dele som jeg manglede at få fra den tidligere ejer fortalte han at han havde nogle armlæn liggende, godt nok i grå… Jeg endte med at købe dem for 1000 kr og besluttede mig for at forsøge at indfarve dem… hvor svært kunne det være?
Jeg fandt hurtigt ud af at jeg ikke havde evner til at skille dem fuldstændigt ad uden at ødelægge dem så besluttede mig for kun at male de dele der kunne tages af(toppen og siderne) da der er grå himmel og grå bund i bilen så syntes jeg det går an. Jeg havde dog lidt problemer med at jeg havde givet dem for meget farve til at starte med, så i stedet for sorte så blev de mørkebrune med et strejf af guld… og de smittede af, efter lidt læderfarve-remover og et forsøg mere så fik jeg dem i den rigtige farve – vigtigst af alt så smitter de heller ikke af mere!
Jeg var lidt på bar bund mht installeringen men fik hjælp af Jørgen(jbac), og kom frem til at der skulle købes noget at sætte armlænet fast på i bilen. Eftersom min bil er den allerførste årgang så er der slet ikke installeret nogle til at starte med… men heldigvis var den nogenlunde præpareret til det, men jeg skulle dog købe et specielt aluminiums beslag der skal sidde på kadan-tunnelen under midterkonsollen.
Der gik så et par måneder før jeg kom videre… så her et par stemnings billeder:
Idéen fra start var at tilpasse den nuværende midterkonsol – simpelthen at bore/skære et hul i den så der var plads til at armlæns foden kunne gå ned igennem.
Men da jeg havde lidt problemer med kopholder-skuffen(lukkede og åbnede ikke super godt) ville jeg købe en kopholder-skuffe… Så faldt jeg over en hel midterkonsol med en sådanne OG allerede udskåret hul til armlæn, GENIALT!
(Den gamle til højre)
(Her omvendt)
Som det kan ses på dette billede var der skåret et hul i den ”nye” jeg tror at der har siddet en telefon eller noget og så har de skåret det hele af… men jeg stod nu med et hul???
Det løste jeg med at tage telefon delen fra min og vende den 180 grader og smide den i… meeeeeen jeg skulle da lige se om jeg ikke kunne lave lidt sjov.
Så der blev indkøbt en cigarettænder-forlængerledning og en firkantet plastic-prop til den nette sum af 37,50 kr
Det blev til dette:
Billeder indvendig mens midterkonsollen blev skiftet:
Armlæn sat på for at se hvordan det ville se ud/mærkes:
Update med nye billeder af hvordan den ser ud til dato… der er stadig lidt små ting jeg skal have kigget på men er efterhånden ekstremt tilfreds☺
Indstigning fra højre
Hvide sideblink☺(originale fra england, 150 kr inkl gule pærer og forsendelse)
Hjemmelavet cigarettænder udtag(med usb indsats fra… dare I say it, thansen☺)
Lavet fordi at der var et hul ind hvor den gamle telefon havde siddet…
Her med ASF emblem, som jeg ikke helt har fået sat fast endnu( 60 kr inkl forsendelse fra england… det er det samme som sidder under dørerne ved indstigningen… Det var det eneste emblem som jeg syntes ville passe ind og kan dække overdelen på den ellers kedelige gamle telefon indsats.
Førepladsen
Anlæg
Kopholder indsats(som heller ikke fulgte med da jeg købte den) 150 inkl forsendelse… sendt med de hvide blinklys
Lidt flere billeder af armlænene
Lidt billeder udefra i det triste vejr
Et par fra førersiden
Håndbremse grebet blev desværre væk i processen men er i gang med at bestille et nyt.
Vi slutter lige af med en god røv☺
Tak fordi i kiggede med og god jul til alle☺
Jacob
Enjoy!
De to første billeder af den:
Indenfor med den tidligere radio(den som den blev købt med – Kenwood 700 tror jeg den hed)
første ”upgrade” – der var ingen p-skive i så jeg købte en stelton skive som jeg syntes passer perfekt til den(at jeg så en gammel 2CV med den efterfølgende ødelagde det så lidt☺ )
Lige et billede jeg tog et par dage efter jeg havde købt den, det illustrerer meget godt størrelses forholdet
Interiør inden upgrades…
Krom-ringe installeres(fik dem af en englænder som betaling for noget grafiker arbejde)
Det skal lige siges at det var et mareridt at få instrument-delen ud(forstuvede en fingere i processen)
Men her er det færdige arbejde…
Så skulle der rat i, det fulgte med som reservedel da jeg købte den…
Her installleret, en vens kammerat installerede det gratis(jeg havde to dage før hentet ham i byen møgfordrukken og kørt ham hjem… så den ene tjeneste betalte den anden☺)
Så kom dagen der fik mit humør til at vende… ca 2 måneder efter jeg havde fået den var der indbrud i den og anlægget blev stjålet…
2 uger og 20.000 kr senere(heldigvis betalt af forsikrings selskabet, men skulle dog af med 6.500 kr i selvrisiko) stod den klar igen.
Ny rude, nye krom lister på begge døre, malet begge døre(der var en stor misundelses ridse på højre fordør – så det var lidt heldigt at jeg kunne få den væk i samme moment)
Ny Radio kom der også i, jeg havde valget mellem en som DAS karroseri valgte til mig… eller 1000 kr og så skulle jeg selv købe en.
Jeg valgte det sidste og købte den radio jeg ville have(som så kostede 4.500 kr)
Det er en Pioneer 6300BT med flip-skærm – i samspil med det præ-installerede bose lydsystem så spiller det som en drøm.
Har ridset mit brugernavn og nummerplade i den(måske lidt dumt mht videresalg, men den tid den sorg…. Regner ikke med at sælge bilen forløbig – if ever!)
Så blev det tid til at få armlæn i, jeg havde luret på nettet og dem jeg ville have stod til omkring €300 plus forsendelse. I forbindelse med nogle små plastic dele som jeg manglede at få fra den tidligere ejer fortalte han at han havde nogle armlæn liggende, godt nok i grå… Jeg endte med at købe dem for 1000 kr og besluttede mig for at forsøge at indfarve dem… hvor svært kunne det være?
Jeg fandt hurtigt ud af at jeg ikke havde evner til at skille dem fuldstændigt ad uden at ødelægge dem så besluttede mig for kun at male de dele der kunne tages af(toppen og siderne) da der er grå himmel og grå bund i bilen så syntes jeg det går an. Jeg havde dog lidt problemer med at jeg havde givet dem for meget farve til at starte med, så i stedet for sorte så blev de mørkebrune med et strejf af guld… og de smittede af, efter lidt læderfarve-remover og et forsøg mere så fik jeg dem i den rigtige farve – vigtigst af alt så smitter de heller ikke af mere!
Jeg var lidt på bar bund mht installeringen men fik hjælp af Jørgen(jbac), og kom frem til at der skulle købes noget at sætte armlænet fast på i bilen. Eftersom min bil er den allerførste årgang så er der slet ikke installeret nogle til at starte med… men heldigvis var den nogenlunde præpareret til det, men jeg skulle dog købe et specielt aluminiums beslag der skal sidde på kadan-tunnelen under midterkonsollen.
Der gik så et par måneder før jeg kom videre… så her et par stemnings billeder:
Idéen fra start var at tilpasse den nuværende midterkonsol – simpelthen at bore/skære et hul i den så der var plads til at armlæns foden kunne gå ned igennem.
Men da jeg havde lidt problemer med kopholder-skuffen(lukkede og åbnede ikke super godt) ville jeg købe en kopholder-skuffe… Så faldt jeg over en hel midterkonsol med en sådanne OG allerede udskåret hul til armlæn, GENIALT!
(Den gamle til højre)
(Her omvendt)
Som det kan ses på dette billede var der skåret et hul i den ”nye” jeg tror at der har siddet en telefon eller noget og så har de skåret det hele af… men jeg stod nu med et hul???
Det løste jeg med at tage telefon delen fra min og vende den 180 grader og smide den i… meeeeeen jeg skulle da lige se om jeg ikke kunne lave lidt sjov.
Så der blev indkøbt en cigarettænder-forlængerledning og en firkantet plastic-prop til den nette sum af 37,50 kr
Det blev til dette:
Billeder indvendig mens midterkonsollen blev skiftet:
Armlæn sat på for at se hvordan det ville se ud/mærkes:
Update med nye billeder af hvordan den ser ud til dato… der er stadig lidt små ting jeg skal have kigget på men er efterhånden ekstremt tilfreds☺
Indstigning fra højre
Hvide sideblink☺(originale fra england, 150 kr inkl gule pærer og forsendelse)
Hjemmelavet cigarettænder udtag(med usb indsats fra… dare I say it, thansen☺)
Lavet fordi at der var et hul ind hvor den gamle telefon havde siddet…
Her med ASF emblem, som jeg ikke helt har fået sat fast endnu( 60 kr inkl forsendelse fra england… det er det samme som sidder under dørerne ved indstigningen… Det var det eneste emblem som jeg syntes ville passe ind og kan dække overdelen på den ellers kedelige gamle telefon indsats.
Førepladsen
Anlæg
Kopholder indsats(som heller ikke fulgte med da jeg købte den) 150 inkl forsendelse… sendt med de hvide blinklys
Lidt flere billeder af armlænene
Lidt billeder udefra i det triste vejr
Et par fra førersiden
Håndbremse grebet blev desværre væk i processen men er i gang med at bestille et nyt.
Vi slutter lige af med en god røv☺
Tak fordi i kiggede med og god jul til alle☺
Jacob
Senest rettet af Jake242 22/12/2011 10:49, rettet i alt 1 gang.
Nuværende
Mercedes-Benz E220d W213 16’ - Flyderen
Audi A8 4,2 quattro D2 94' - Kareten ---> SOLGT!
Opgraderingere på Kareten---> http://audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=23&t=28069
VW lupo 1,4 01' - Hr Bettesen—-> SOLGT!
Audi A4 1,6 B5 95' - Madam Rød ---> SOLGT!
Opel Kadett 1,2 C 77' - Kasketten ---> SOLGT!
Re: Audi A8 opgraderinger - En kronologisk føljeton
Fantastisk - kongevogn
Ligner starten på et godt projekt - kom endelig med mange billeder og må vi få specs osse...
Ligner starten på et godt projekt - kom endelig med mange billeder og må vi få specs osse...
A6 Ava.q. TDI3.0 BMK tiptr V6165 DPFA6 4F50HL - kan køre endnu, på trods af autoriseret Audi-service!
Re: Audi A8 opgraderinger - En kronologisk føljeton
Hvad er chancen lige for dét!?Jake242 skrev:
'04 A4 Avant 1.9 TDI S-Line
'07 SEAT Altea XL 1.9 TDI
'97 A4 1.8T Limo
'98 A4 2.4 Avant
'07 A4 2.0 TDI Avant
'07 SEAT Altea XL 1.9 TDI
'97 A4 1.8T Limo
'98 A4 2.4 Avant
'07 A4 2.0 TDI Avant
Re: Audi A8 opgraderinger - En kronologisk føljeton
Gio skrev:Hvad er chancen lige for dét!?Jake242 skrev:
Ja, man kunne jo næsten tro at de er fremstillet hjemme i kælderen. (eller PaintShop)
Pladen til højre kendes ikke i systemet, så den tror jeg ikke på.
Poul Erik Bech (PEB)
Audi e-tron GT quattro
Polo 1.2 TSI
PEB's RV-12iS Blog
Udlæsning af fejl
Justering af Km-tæller
A mile of road gets you one mile, but a mile of runway gets you anywhere
Audi e-tron GT quattro
Polo 1.2 TSI
PEB's RV-12iS Blog
Udlæsning af fejl
Justering af Km-tæller
A mile of road gets you one mile, but a mile of runway gets you anywhere
Re: Audi A8 opgraderinger - En kronologisk føljeton
PEB skrev:Gio skrev:Hvad er chancen lige for dét!?Jake242 skrev:
Ja, man kunne jo næsten tro at de er fremstillet hjemme i kælderen. (eller PaintShop)
Pladen til højre kendes ikke i systemet, så den tror jeg ikke på.
HEHE... skulle jo lige holde min hemmelig(skulle jeg nok også have gjort på a4'eren... but its not mine!)
Der er opdateret med nye billeder, God jul!
Nuværende
Mercedes-Benz E220d W213 16’ - Flyderen
Audi A8 4,2 quattro D2 94' - Kareten ---> SOLGT!
Opgraderingere på Kareten---> http://audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=23&t=28069
VW lupo 1,4 01' - Hr Bettesen—-> SOLGT!
Audi A4 1,6 B5 95' - Madam Rød ---> SOLGT!
Opel Kadett 1,2 C 77' - Kasketten ---> SOLGT!
Re: Audi A8 opgraderinger - En kronologisk føljeton
Gio skrev:Hvad er chancen lige for dét!?Jake242 skrev:
Der holder faktisk en bil ikke mere end 300 meter fra mig hvor nummerpladen kun har én forskel... det er dog en dødsyg Hyundai
Det er det andet tal i nummerpladen der er forskelligt fra min.... så chancen er der
Nuværende
Mercedes-Benz E220d W213 16’ - Flyderen
Audi A8 4,2 quattro D2 94' - Kareten ---> SOLGT!
Opgraderingere på Kareten---> http://audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=23&t=28069
VW lupo 1,4 01' - Hr Bettesen—-> SOLGT!
Audi A4 1,6 B5 95' - Madam Rød ---> SOLGT!
Opel Kadett 1,2 C 77' - Kasketten ---> SOLGT!
Re: Audi A8 opgraderinger - En kronologisk føljeton
Flot bil og spændende med GDS-projekter
Da jeg så det første billede af bilen i den indre by, sad jeg bare og ventede på billeder af en smadret rude. Det er trist, at det skal være sådan. Der deles for få springskaller ud i Danmark
Find på flere projekter !
\Alex
Da jeg så det første billede af bilen i den indre by, sad jeg bare og ventede på billeder af en smadret rude. Det er trist, at det skal være sådan. Der deles for få springskaller ud i Danmark
Find på flere projekter !
\Alex
Rimeligt Sur B5 Avant / B7 Sedan ... i beige, wooo!
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)
Re: Audi A8 opgraderinger - En kronologisk føljeton
Ser dejligt ud det hele.
Et godt råd ville være at tage raidoen med dig når du forlader bilen.
Et godt råd ville være at tage raidoen med dig når du forlader bilen.
Panzer100A/2.3/1990 bilen ser bedre og bedre ud for hver dag der går.
BMW R90S 1976
BMW R90S 1976
Re: Audi A8 opgraderinger - En kronologisk føljeton
Zoso skrev:Ser dejligt ud det hele.
Et godt råd ville være at tage raidoen med dig når du forlader bilen.
Ja:-) Den gamle kenwood kunne ikke tyverisikres.... så det var vel bare et spørgsmål om tid
Den nye jeg har er der en lille del af frontpanelet der kan tages af(det eneste sted hvor der står det er en pioneer)
Den tager jeg altid med mig nu:-)
Nuværende
Mercedes-Benz E220d W213 16’ - Flyderen
Audi A8 4,2 quattro D2 94' - Kareten ---> SOLGT!
Opgraderingere på Kareten---> http://audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=23&t=28069
VW lupo 1,4 01' - Hr Bettesen—-> SOLGT!
Audi A4 1,6 B5 95' - Madam Rød ---> SOLGT!
Opel Kadett 1,2 C 77' - Kasketten ---> SOLGT!
Re: Audi A8 opgraderinger - En kronologisk føljeton
Flotter bil og godt arbejde du laver
Som indfødt, kan jeg se hvilke gade det er på hovedøen, Amager
God jul
Som indfødt, kan jeg se hvilke gade det er på hovedøen, Amager
God jul
Ama`r
A2 1.2 TDI Aut. 2005-260.000km
A6 2.0 Avant Aut. 2004-109.000km
A2 1.2 TDI Aut. 2005-260.000km
A6 2.0 Avant Aut. 2004-109.000km
Re: Audi A8 opgraderinger - En kronologisk føljeton
Gevaldigt som det pynter med et andet rat
Flere projekter tak
Mvh. Tim
Flere projekter tak
Mvh. Tim
Man skal ikke hænge med hovedet når man står i lort til halsen
Audi S6 plus Imola gul
Audi 80 B4 2,0
Camaro 67 cab
Audi S6 plus Imola gul
Audi 80 B4 2,0
Camaro 67 cab
Re: Audi A8 opgraderinger - En kronologisk føljeton
Bemærk lige lamineret dobbelt glas i sideruden, det har alm. husmands audi-er kun i forruden, giver god lydisolering .
Audi Sport quattro (Dahlbäck 560hp) at Vaaler Raceway http://www.youtube.com/watch?v=TAfWsecE75w
800 PS Audi quattro S1 http://www.youtube.com/watch?v=GmTOZ7wetuM
Audi Q4 Attitude 35 e-tron S line 2022.
Seat Mii Electric Plus 2021.
Audi A6 C5 (4B) Limousine Advance Tiptronic 1997 2,4 V6 30V 165hk. AGA.
Arbejde: MAN TGE 6.180, 2019. Mercedes-Benz Atego 1224, 2021. Mercedes-Benz Agtros 1840, 2021.
800 PS Audi quattro S1 http://www.youtube.com/watch?v=GmTOZ7wetuM
Audi Q4 Attitude 35 e-tron S line 2022.
Seat Mii Electric Plus 2021.
Audi A6 C5 (4B) Limousine Advance Tiptronic 1997 2,4 V6 30V 165hk. AGA.
Arbejde: MAN TGE 6.180, 2019. Mercedes-Benz Atego 1224, 2021. Mercedes-Benz Agtros 1840, 2021.
- Avantismo
- Audi club DK Ambassadør
- Indlæg: 3153
- Tilmeldt: 23/12/2005 22:29
- Geografisk sted: Syd for Whiskybæltet
Re: Audi A8 opgraderinger - En kronologisk føljeton
En A8'er har altid været en klassevogn.
Dine små opdateringer pynter endnu mere på din fede vogn.
Super fedt rat. Jeg har selv haft fornøjelsen af at eje en bil med det rat.
Dine små opdateringer pynter endnu mere på din fede vogn.
Super fedt rat. Jeg har selv haft fornøjelsen af at eje en bil med det rat.
Senest rettet af Avantismo 23/12/2011 10:48, rettet i alt 1 gang.
Mvh Kim
Audi TT coupe 180 hk CQJ 1998
Audi TT coupe 180 hk CQJ 1998
Re: Audi A8 opgraderinger - En kronologisk føljeton
Hej
Rigtig fin vogn du har der og godt arbejde du har lavet.
Rigtig fin vogn du har der og godt arbejde du har lavet.
Jens Chr.
Skoda Yeti Outdoor 1,2 TSI 2015
V8 4.2 88' med 93' teknik. Solgt
A2 1.4 TDI 01'. Solgt
Skoda Yeti Outdoor 1,2 TSI 2015
V8 4.2 88' med 93' teknik. Solgt
A2 1.4 TDI 01'. Solgt
Re: Audi A8 opgraderinger - En kronologisk føljeton
Tak for alle kommentarerne... prøver at holde mine modifceringer/opgraderinger så neutrale og smagfulde som muligt... det har den fortjent men samtidig prøver jeg også at holde det så billigt som muligt.
Fik jeg nævnt at hele midterkonsollen kun stod mig i €60 inkl forsendelse fra tyskland?
Næste punkt er at få sat håndbremse-håndtaget på... har bestilt det fra Østrig til €20 inkl forsendelse.... det kunne jeg så have sparet hvis jeg havde undladt at "smide det væk" but heey hoooo lesson learned
Fik jeg nævnt at hele midterkonsollen kun stod mig i €60 inkl forsendelse fra tyskland?
Næste punkt er at få sat håndbremse-håndtaget på... har bestilt det fra Østrig til €20 inkl forsendelse.... det kunne jeg så have sparet hvis jeg havde undladt at "smide det væk" but heey hoooo lesson learned
Nuværende
Mercedes-Benz E220d W213 16’ - Flyderen
Audi A8 4,2 quattro D2 94' - Kareten ---> SOLGT!
Opgraderingere på Kareten---> http://audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=23&t=28069
VW lupo 1,4 01' - Hr Bettesen—-> SOLGT!
Audi A4 1,6 B5 95' - Madam Rød ---> SOLGT!
Opel Kadett 1,2 C 77' - Kasketten ---> SOLGT!
Re: Audi A8 opgraderinger - En kronologisk føljeton
super limo du har fået og nænsomt forbedret. Lidt overrasket over at den ikke var født med armlæn som min A6er (95)
var. Men godt lavet!
Tør ikke spørge om benzinforbruget ..
god audi-jul
var. Men godt lavet!
Tør ikke spørge om benzinforbruget ..
god audi-jul
1995, A6 2.6 V6 kongeblå - med det meste af udstyr
Re: Audi A8 opgraderinger - En kronologisk føljeton
MOW skrev:super limo du har fået og nænsomt forbedret. Lidt overrasket over at den ikke var født med armlæn som min A6er (95)
var. Men godt lavet!
Tør ikke spørge om benzinforbruget ..
god audi-jul
motorvej ca 10-12 km/l
landevej ca 12-13 km/l
by ca 5,5 - 6 km/l
u-økonomisk by ca 3,5 - 4 km/l
Det fabriks-opgivende 7,3 km/l passer meget godt på den gennemsnitlige kørsel...
Jeg kører hovedsageligt stille og roligt så jeg syntes det går an... det skal så siges at jeg ikke kører mere end ca 5-7.000 km om året så jeg bruger nok ikke mere end så mange andre i benzin(kører bare kortere... hehe) Har pt kørt ca 2500 km siden maj og bruger vel en 1000 kr om måneden på benzin(en tank)
Nuværende
Mercedes-Benz E220d W213 16’ - Flyderen
Audi A8 4,2 quattro D2 94' - Kareten ---> SOLGT!
Opgraderingere på Kareten---> http://audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=23&t=28069
VW lupo 1,4 01' - Hr Bettesen—-> SOLGT!
Audi A4 1,6 B5 95' - Madam Rød ---> SOLGT!
Opel Kadett 1,2 C 77' - Kasketten ---> SOLGT!
Re: Audi A8 opgraderinger - En kronologisk føljeton
Når man kører i sådan en bil er benzin økonomi ikke noget man snakker om, det er bare noget der skal til for fremdrift.
Jeg syntes at det er rigtig dejligt at kører rundt bare for at nyde naturen og lyden fra de 8 cylindere.
God jul
Jeg syntes at det er rigtig dejligt at kører rundt bare for at nyde naturen og lyden fra de 8 cylindere.
God jul
Jens Chr.
Skoda Yeti Outdoor 1,2 TSI 2015
V8 4.2 88' med 93' teknik. Solgt
A2 1.4 TDI 01'. Solgt
Skoda Yeti Outdoor 1,2 TSI 2015
V8 4.2 88' med 93' teknik. Solgt
A2 1.4 TDI 01'. Solgt
-
- Forumbruger
- Indlæg: 88
- Tilmeldt: 8/05/2011 20:53
- Geografisk sted: Vestsjælland
Re: Audi A8 opgraderinger - En kronologisk føljeton
Fed lille følgeton af en super lækker bil. Tak for billederne og rigtig god (h)jul.
AUDI A4 b5 1.8 TURBO AVANT quattro
Re: Audi A8 opgraderinger - En kronologisk føljeton
Super flot bil, jake - herligt at følge med i udviklingen. Går dagligt tur med hunden forbi, og kigger misundeligt på den selvfølgelig
Og ja, herude på øen må man desværre leve med at pilfingre ik kan holde nallerne fra vores Audi'er :/ havde en del tyve i min 80'er, og Polo'en før den.
Glæder mig til at se hvad du ellers gør ved den.
Og ja, herude på øen må man desværre leve med at pilfingre ik kan holde nallerne fra vores Audi'er :/ havde en del tyve i min 80'er, og Polo'en før den.
Glæder mig til at se hvad du ellers gør ved den.
2016 Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro S-tronic
2010 Audi Q5 S-Line 3.2 V6 quattro
2007 Audi A3 Sportback 2.0 TDI quattro
2009 Fiat 500 Pur-O2 1.2
1991 Audi 80 2.0 16V Sport Edition
1991 VW Polo GT
2010 Audi Q5 S-Line 3.2 V6 quattro
2007 Audi A3 Sportback 2.0 TDI quattro
2009 Fiat 500 Pur-O2 1.2
1991 Audi 80 2.0 16V Sport Edition
1991 VW Polo GT