Sort kølergrill, where to find?

Alt om ekstraudstyr, tuning og styling. Tagbøjler, oliefyr, chiptuning, større turbo, anden udstødning, mm.
Besvar
Pradel
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 21/08/2018 08:00

Sort kølergrill, where to find?

Indlæg af Pradel »

Hej!

Jeg er på udkig efter en ny, sort kølergrill til min A4 Allroad fra -10. Audi har ikke nogen (har spurgt).

Er der nogen herinde med erfaring/gode råd til dette?

Nuværende og originale kølergrill er malet, men den har med tiden fået slået maling af pga. stenslag, hvilket jeg kunne håbe på en kølergrill, der er født sort, uden chrom under overfladen, kan forhindre at ske igen.

/Pradel
jorlund
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 765
Tilmeldt: 14/06/2013 22:16
Geografisk sted: Jylland

Re: Sort kølergrill, where to find?

Indlæg af jorlund »

Jeg kigger som regel på den tyske ebay. Er der noget af det her, der kan bruges? Har du eventuelt prøvet at skrive til Torsten Illing hos Audi Zentrum Flensburg - måske de kan lidt mere end de danske forhandlere..

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-aud ... ergrill/k0
https://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=au ... l&_sacat=0
diskoboy
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 858
Tilmeldt: 6/06/2007 23:45

Re: Sort kølergrill, where to find?

Indlæg af diskoboy »

Ved ikke om en allroad grill er samme størrelse som en alm B8’er men jeg har købt en hel sort grill ved Audi. Den findes både med og uden huller til PDC
A4 B8 Avant (facelift)
Blev født som en meget standard udgave - efterhånden er det nemmere at liste hvad den ikke har af udstyr
Pradel
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 21/08/2018 08:00

Re: Sort kølergrill, where to find?

Indlæg af Pradel »

Hej Jorlund og Diskoboy

Tak for jeres svar. Jeg har ikke haft succes med at finde en original, sort kølergrill nogen steder. Så vidt jeg desuden forstår på Audi, så er der forskel på den alm. B8 og Allroad.

/Pradel
diskoboy
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 858
Tilmeldt: 6/06/2007 23:45

Re: Sort kølergrill, where to find?

Indlæg af diskoboy »

Pradel skrev:Hej Jorlund og Diskoboy

Tak for jeres svar. Jeg har ikke haft succes med at finde en original, sort kølergrill nogen steder. Så vidt jeg desuden forstår på Audi, så er der forskel på den alm. B8 og Allroad.

/Pradel

Jeg ved det ikke men jeg ville ikke stole på Audi. Jeg ville tage noget så simpelt som en tommestok og gå i gang med at måle forskellige steder på den og sammenligne din med en alm

Noget siger mig den passer men kan selvfølglig være i tvivl.
A4 B8 Avant (facelift)
Blev født som en meget standard udgave - efterhånden er det nemmere at liste hvad den ikke har af udstyr
Besvar

Tilbage til "Ekstraudstyr, tuning & styling"