http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2015/04 ... 075516.htm
Man bliver hele tiden overhalet af folk med flere penge
Ikke nemt at være amatør-tuner -
- audi_claus
- Audi club DK Adjudant
- Indlæg: 1829
- Tilmeldt: 13/08/2005 09:41
- Geografisk sted: Ebeltoft
Ikke nemt at være amatør-tuner -
600 Hk er hjemme: det Blå Bæst 600 / 637Nm and counting.
Http://www.audi-claus.dk
Aerodynamik er for folk, der ikke kan lave motorer.
LandRover Discovery 3 m ZF 6HP26 autobox
Sendt fra min Lenovo V110 m win10
Http://www.audi-claus.dk
Aerodynamik er for folk, der ikke kan lave motorer.
LandRover Discovery 3 m ZF 6HP26 autobox
Sendt fra min Lenovo V110 m win10
Re: Ikke nemt at være amatør-tuner -
Jeg tror vist, der bliver brug for nogle ordentlige afskærmninger hvor vejen krydser jernbanen. Det kunne hurtigt blive grimt, hvis en traktor lige skal liste sig over, og mødes af et tog med 600 kilometer i timen
Re: Ikke nemt at være amatør-tuner -
He he, det vil vist altid være broer. Risikoen for at tabe et eller andet lort i kanalen, som toget kører i, vil være for stor ellers.
Men tankevækkende, at man på vores breddegrader har problemer med at få helt almindelige tog til overhovedet at køre
En video mere af lidt ældre dato... der er pænt høvl på
\Alex
Men tankevækkende, at man på vores breddegrader har problemer med at få helt almindelige tog til overhovedet at køre
En video mere af lidt ældre dato... der er pænt høvl på
\Alex
Rimeligt Sur B5 Avant / B7 Sedan ... i beige, wooo!
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)
- audi_claus
- Audi club DK Adjudant
- Indlæg: 1829
- Tilmeldt: 13/08/2005 09:41
- Geografisk sted: Ebeltoft
Re: Ikke nemt at være amatør-tuner -
Høy skrev:He he, det vil vist altid være broer. Risikoen for at tabe et eller andet lort i kanalen, som toget kører i, vil være for stor ellers.
Men tankevækkende, at man på vores breddegrader har problemer med at få helt almindelige tog til overhovedet at køre
En video mere af lidt ældre dato... der er pænt høvl på
\Alex
Tyskland har åbenbart et ældre projekt kørende i produktion med daglig hastighed på 430 km/t og bygges der en vacumtube omkring "skinne-legemet" forventes 3500 km/t da luftmodstanden er den eneste modstand.
Så det er for tidligt at skifte Audi ud med Mazda og Toyota
600 Hk er hjemme: det Blå Bæst 600 / 637Nm and counting.
Http://www.audi-claus.dk
Aerodynamik er for folk, der ikke kan lave motorer.
LandRover Discovery 3 m ZF 6HP26 autobox
Sendt fra min Lenovo V110 m win10
Http://www.audi-claus.dk
Aerodynamik er for folk, der ikke kan lave motorer.
LandRover Discovery 3 m ZF 6HP26 autobox
Sendt fra min Lenovo V110 m win10
Re: Ikke nemt at være amatør-tuner -
audi_claus skrev:Tyskland har åbenbart et ældre projekt kørende i produktion med daglig hastighed på 430 km/t og bygges der en vacumtube omkring "skinne-legemet" forventes 3500 km/t da luftmodstanden er den eneste modstand.
Så det er for tidligt at skifte Audi ud med Mazda og Toyota
Du tænker det tyske maglev? Det var en prototype til noget japansk eller kinesisk
Mvh. Morten
Min bil:
Seat Ibiza Style 2017 1.0TSI Pearl White
Tidligere:
Audi 80 B4 1994 2,0E ABK Limousine Vulkanschwarz Perleffekt LZ9U
Audi 80 B4 1994 1,9TDI 1Z Avant 1.9 i RS2 optik, Højglans sort.
Min bil:
Seat Ibiza Style 2017 1.0TSI Pearl White
Tidligere:
Audi 80 B4 1994 2,0E ABK Limousine Vulkanschwarz Perleffekt LZ9U
Audi 80 B4 1994 1,9TDI 1Z Avant 1.9 i RS2 optik, Højglans sort.