Ikke nemt at være amatør-tuner -

Alt om ekstraudstyr, tuning og styling. Tagbøjler, oliefyr, chiptuning, større turbo, anden udstødning, mm.
Besvar
Brugeravatar
audi_claus
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1829
Tilmeldt: 13/08/2005 09:41
Geografisk sted: Ebeltoft

Ikke nemt at være amatør-tuner -

Indlæg af audi_claus »

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2015/04 ... 075516.htm

Man bliver hele tiden overhalet af folk med flere penge :roll:
600 Hk er hjemme: det Blå Bæst 600 / 637Nm and counting.
Http://www.audi-claus.dk
Aerodynamik er for folk, der ikke kan lave motorer.
LandRover Discovery 3 m ZF 6HP26 autobox
Sendt fra min Lenovo V110 m win10
jorlund
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 765
Tilmeldt: 14/06/2013 22:16
Geografisk sted: Jylland

Re: Ikke nemt at være amatør-tuner -

Indlæg af jorlund »

Jeg tror vist, der bliver brug for nogle ordentlige afskærmninger hvor vejen krydser jernbanen. Det kunne hurtigt blive grimt, hvis en traktor lige skal liste sig over, og mødes af et tog med 600 kilometer i timen :)
Brugeravatar
Høy
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2664
Tilmeldt: 21/08/2007 16:56
Geografisk sted: Tyskland

Re: Ikke nemt at være amatør-tuner -

Indlæg af Høy »

He he, det vil vist altid være broer. Risikoen for at tabe et eller andet lort i kanalen, som toget kører i, vil være for stor ellers.

Men tankevækkende, at man på vores breddegrader har problemer med at få helt almindelige tog til overhovedet at køre :?

En video mere af lidt ældre dato... der er pænt høvl på o.O



\Alex
Rimeligt Sur B5 Avant / B7 Sedan ... i beige, wooo!
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)
Brugeravatar
audi_claus
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1829
Tilmeldt: 13/08/2005 09:41
Geografisk sted: Ebeltoft

Re: Ikke nemt at være amatør-tuner -

Indlæg af audi_claus »

Høy skrev:He he, det vil vist altid være broer. Risikoen for at tabe et eller andet lort i kanalen, som toget kører i, vil være for stor ellers.

Men tankevækkende, at man på vores breddegrader har problemer med at få helt almindelige tog til overhovedet at køre :?

En video mere af lidt ældre dato... der er pænt høvl på o.O



\Alex

Tyskland har åbenbart et ældre projekt kørende i produktion med daglig hastighed på 430 km/t og bygges der en vacumtube omkring "skinne-legemet" forventes 3500 km/t da luftmodstanden er den eneste modstand.
Så det er for tidligt at skifte Audi ud med Mazda og Toyota
600 Hk er hjemme: det Blå Bæst 600 / 637Nm and counting.
Http://www.audi-claus.dk
Aerodynamik er for folk, der ikke kan lave motorer.
LandRover Discovery 3 m ZF 6HP26 autobox
Sendt fra min Lenovo V110 m win10
MortenAa
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1173
Tilmeldt: 1/09/2009 19:59
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Re: Ikke nemt at være amatør-tuner -

Indlæg af MortenAa »

audi_claus skrev:Tyskland har åbenbart et ældre projekt kørende i produktion med daglig hastighed på 430 km/t og bygges der en vacumtube omkring "skinne-legemet" forventes 3500 km/t da luftmodstanden er den eneste modstand.
Så det er for tidligt at skifte Audi ud med Mazda og Toyota


Du tænker det tyske maglev? Det var en prototype til noget japansk eller kinesisk :)
Mvh. Morten

Min bil:
Seat Ibiza Style 2017 1.0TSI Pearl White

Tidligere:
Audi 80 B4 1994 2,0E ABK Limousine Vulkanschwarz Perleffekt LZ9U
Audi 80 B4 1994 1,9TDI 1Z Avant 1.9 i RS2 optik, Højglans sort.
Besvar

Tilbage til "Ekstraudstyr, tuning & styling"