Man kan vist nok sige at denne Audi her .... er tunet..

Alt om ekstraudstyr, tuning og styling. Tagbøjler, oliefyr, chiptuning, større turbo, anden udstødning, mm.
Brugeravatar
Onkel Dunkel
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 504
Tilmeldt: 2/04/2007 15:11
Geografisk sted: København

Re: Man kan vist nok sige at denne Audi her .... er tunet..

Indlæg af Onkel Dunkel »

Forresten er her en tunet Audi mere - den har vist 750 HK. Det er den samme som drifter et det indlæg, som jeg postede i den anden tråd. Som der også er en der skriver i kommentarene til klippet, så snakker han det vildeste swenglish 2-3 minutter inden i klippet Smiler

http://videos.streetfire.net/video/641677f5-4481-4f12-b32d-985200edd18a.htm

-Jacob
[color=#8A8A8A]
A4 cabriolet 1.8T - 2007 [/color]
Brugeravatar
Red Runner
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 552
Tilmeldt: 23/05/2006 18:16
Geografisk sted: Holbæk

Re: Man kan vist nok sige at denne Audi her .... er tunet..

Indlæg af Red Runner »

Skrækkeligt....

De lange aftener i en afsides øde svensk landsby er ikke brugt på sprogkurser...

Til gengæld er tiden så gået til en gang gude-tuning....
Red Runner - Audi V8 3,6 aut. quattro

Speciale: Audi V8 type D11
Brugeravatar
Zoso
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 384
Tilmeldt: 4/08/2006 10:04
Geografisk sted: københavn

Re: Man kan vist nok sige at denne Audi her .... er tunet..

Indlæg af Zoso »

Fed stil det der skrotcar look.Det ligner det samme sted som den sure A100 lukkede 800hk ud.
Panzer100A/2.3/1990 bilen ser bedre og bedre ud for hver dag der går.
BMW R90S 1976
Brugeravatar
rofl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 175
Tilmeldt: 25/04/2011 08:53
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Man kan vist nok sige at denne Audi her .... er tunet..

Indlæg af rofl »

Red Runner skrev:Hmm.... Står sku lige og mangler sådan en kompressor til min V8...


Fik sku bank af en :-& Ford Sierra :-& den anden dag. Tænk at nogen gider ofre så mange pege på at tune så ringe en bil - men alligevel....

Den vejer vel en 5-600 kg mindre end min, og jeg vil skyde på at den havde 250-300 HK, så det så rigtigt, rigtigt, rigtigt grimt ud....

Den lød iøvrigt så hissigt at jeg næsten forventede at se den eksplodere på bedste Ford F1 vis.

Hva koster sådan en komperssor sag, hvis jeg vil undgå den slags ydmyelser i fremtiden??

(Det er ok at få tæsk af en RS4, porsche 911 eller en Ferrari, men f..... ikke at en dødsyg Ford!!! :D)


Det er simpelhen verdensklasse at læse gamle tråde,,, sjovt at se/læse hvordan Ford Cosworth gutter og Audi gutter er så forskellige når de deler uvidenhed :mrgreen: :mrgreen:

Kom den super kompressor V8 Skeel bil iøvrigt nogensinde hjem og findes den stadig ?
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Vesterlyng Strand

Re: Man kan vist nok sige at denne Audi her .... er tunet..

Indlæg af SorenR »

rofl skrev:
Red Runner skrev:Hmm.... Står sku lige og mangler sådan en kompressor til min V8...


Fik sku bank af en :-& Ford Sierra :-& den anden dag. Tænk at nogen gider ofre så mange pege på at tune så ringe en bil - men alligevel....

Den vejer vel en 5-600 kg mindre end min, og jeg vil skyde på at den havde 250-300 HK, så det så rigtigt, rigtigt, rigtigt grimt ud....

Den lød iøvrigt så hissigt at jeg næsten forventede at se den eksplodere på bedste Ford F1 vis.

Hva koster sådan en komperssor sag, hvis jeg vil undgå den slags ydmyelser i fremtiden??

(Det er ok at få tæsk af en RS4, porsche 911 eller en Ferrari, men f..... ikke at en dødsyg Ford!!! :D)


Det er simpelhen verdensklasse at læse gamle tråde,,, sjovt at se/læse hvordan Ford Cosworth gutter og Audi gutter er så forskellige når de deler uvidenhed :mrgreen: :mrgreen:

Kom den super kompressor V8 Skeel bil iøvrigt nogensinde hjem og findes den stadig ?

Den lever så vidt vides i bedste velgående - hvis den da ikke er gået til indenfor de sidste 12 måneder...
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
Brugeravatar
Sagild
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1976
Tilmeldt: 27/11/2007 21:14
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:

Re: Man kan vist nok sige at denne Audi her .... er tunet..

Indlæg af Sagild »

Den lever i bedste velgående ja... Bo har haft den i 6 års tid så vidt jeg husker så den kom skam hjem i sin tid...

Den har også været med til flere sommertræf... og vandt årets flotteste bil, året før min A5'er vandt 8) 8)
Platingrå BMW 530D Touring Aut. - 2009 - 235 HK
Shadowline, M-pakke, panorama soltag, sort himmel, el-klapbare spejle, lyspakke, xenon, comfort lædersæder med memory for fører og passager, CIC harddisk navigation, comfort acces/keyless go, soft-close i dørene, el-betjent bagklap, HIFI lydpakke, Parkeringssensor for og bag.

Sortmetal VW Golf VI 1,4 TSI 2010 - 122 HK
RNS 510, MFSW, LED baglygter, DK pakke.

Turbolag is just there to give V8's a chance! :D
Brugeravatar
rofl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 175
Tilmeldt: 25/04/2011 08:53
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Man kan vist nok sige at denne Audi her .... er tunet..

Indlæg af rofl »

Sagild skrev:... og vandt årets flotteste bil, året før min A5'er vandt 8) 8)

..det må så være inden du gik over til diesel bimmer Sagild 8)

Hvordan ser udsigten ud til du skal have Audi igen ? (y)
Brugeravatar
Sagild
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1976
Tilmeldt: 27/11/2007 21:14
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:

Re: Man kan vist nok sige at denne Audi her .... er tunet..

Indlæg af Sagild »

rofl skrev:
Sagild skrev:... og vandt årets flotteste bil, året før min A5'er vandt 8) 8)

..det må så være inden du gik over til diesel bimmer Sagild 8)

Hvordan ser udsigten ud til du skal have Audi igen ? (y)


Det var det også :D

Jeg ved det ikke... Er tosset på SMC lige PT pga ENORMT dårlig service - en oplevelse jeg nok skal uddybe i en separat tråd når sagen er afsluttet... Har kørt i over 1 år nu...
Den gamle har stadig sin S7 og elsker den (ligesom jeg gør) og min mor har lige fået leveret den nye A3 cab s-line som altså også er en bil der spiller så jeg kan jo lide Audi ligeså godt som før - omend jeg også er rigtig glad for min bimmer...
Platingrå BMW 530D Touring Aut. - 2009 - 235 HK
Shadowline, M-pakke, panorama soltag, sort himmel, el-klapbare spejle, lyspakke, xenon, comfort lædersæder med memory for fører og passager, CIC harddisk navigation, comfort acces/keyless go, soft-close i dørene, el-betjent bagklap, HIFI lydpakke, Parkeringssensor for og bag.

Sortmetal VW Golf VI 1,4 TSI 2010 - 122 HK
RNS 510, MFSW, LED baglygter, DK pakke.

Turbolag is just there to give V8's a chance! :D
Brugeravatar
rofl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 175
Tilmeldt: 25/04/2011 08:53
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Man kan vist nok sige at denne Audi her .... er tunet..

Indlæg af rofl »

Ok, den tager vi en anden gang, men rigtig mange fortæller mig bimmer er super køretøj, men pris og rep hører under det vi kalder ,,,dyr :/[]
Men har ikke selv den store viden indenfor bimmere, bortset fra jeg helt sikkert ville gå efter M modellerne, ligesom jeg er vild med S og RS modeller , men den tror jeg du har opdaget :D
Jeg har en rigtigt god kontakt til Helle auto i Silkeborg der forhandler bimmere hvis det er, men der findes sikkert et forum for det også og det er nok også et andet sted vi skal skrive om sådan noget 8)
Besvar

Tilbage til "Ekstraudstyr, tuning & styling"