Udskiftning af motoren

Motor, gearkasse, quattro (firehjulstræk), kardaner, lejer, mm.
Forumregler
"Din Audi" gruppen er primært til indlæg der ikke passer under de model-specifikke grupper.
Sefa_MO
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 15
Tilmeldt: 14/07/2018 20:14

Re: Udskiftning af motoren

Indlæg af Sefa_MO »

Jeg har bestilt den hos autogearhuset i Horsens. Vi har haft god samarbejde men motoren blev send nøgen i stedet for aftalt komplet. Så den blev returneret tilbage. Alle ros fra min side til autogearhuset.
Sefa_MO
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 15
Tilmeldt: 14/07/2018 20:14

Re: Udskiftning af motoren

Indlæg af Sefa_MO »

I dag jeg har skafet en til 22.000 kr komplet i DK uden at jeg skal sender min retur. Rimelig god foretning da jeg beholder faktisk hele min gamle motor med alt på.
Sefa_MO
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 15
Tilmeldt: 14/07/2018 20:14

Re: Udskiftning af motoren

Indlæg af Sefa_MO »

Motoren er skiftet. Motoren 22.500 Tandrem, vandpumpe olie, oliefilter.... osv 2000 motorskift 10.500 kr.Pris for det hele 35.500. Tak til Havnevejens auto i Grenå og ekspert Morten Nielsen, jeg kam varmt anbefelt ham til alle. Dygtigt VW Audi fagekspert.
Brugeravatar
morten00
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 2595
Tilmeldt: 26/01/2003 23:09
Geografisk sted: Odense

Re: Udskiftning af motoren

Indlæg af morten00 »

Sefa_MO skrev:Motoren er skiftet. Motoren 22.500 Tandrem, vandpumpe olie, oliefilter.... osv 2000 motorskift 10.500 kr.Pris for det hele 35.500. Tak til Havnevejens auto i Grenå og ekspert Morten Nielsen, jeg kam varmt anbefelt ham til alle. Dygtigt VW Audi fagekspert.
Tak for tilbagemeldingen - håber du er godt kørende igen :mrgreen:

Mvh Morten
BMW525 3,0 -07 Touring Steptronic . . NUVÆRENDE
Audi A6 2,6 Avant -95 . . . . SOLGT
Model C4, Motorkode ABC

Billede
_ _ _ _ _ _ KLIK HER FOR AT SØGE MED GOOGLE I FORUM _ _ _ _ _ _
Sefa_MO
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 15
Tilmeldt: 14/07/2018 20:14

Re: Udskiftning af motoren

Indlæg af Sefa_MO »

Mange tak. Jeg er godt kærende igen. Jeg har en meddelse til alle bruger af Audi A6 2.0 tfsi. Jeg tror jeg åbner ny emne så alle kan læse og lære af min fejl. Det er kæden som var knlkket på knlsten så vil melde alle at skifter den til tiden. Jeg vidste det ikke og blev aldrig advaret.
Brugeravatar
morten00
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 2595
Tilmeldt: 26/01/2003 23:09
Geografisk sted: Odense

Re: Udskiftning af motoren

Indlæg af morten00 »

Sefa_MO skrev:Mange tak. Jeg er godt kærende igen. Jeg har en meddelse til alle bruger af Audi A6 2.0 tfsi. Jeg tror jeg åbner ny emne så alle kan læse og lære af min fejl. Det er kæden som var knlkket på knlsten så vil melde alle at skifter den til tiden. Jeg vidste det ikke og blev aldrig advaret.
God tilbagemelding :-)

Jeg kan se du har lagt billederne af den knækkede kæde her viewtopic.php?f=19&t=38688

Mvh Morten
BMW525 3,0 -07 Touring Steptronic . . NUVÆRENDE
Audi A6 2,6 Avant -95 . . . . SOLGT
Model C4, Motorkode ABC

Billede
_ _ _ _ _ _ KLIK HER FOR AT SØGE MED GOOGLE I FORUM _ _ _ _ _ _
Besvar

Tilbage til "Drivlinje (motor & gearkasse)"