Startproblem A3 - 8L 1,8 T 20V. fra 2000

Alt om instrumenter og kabinen
Forumregler
"Din Audi" gruppen er primært til indlæg der ikke passer under de model-specifikke grupper.
Besvar
CASO
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 29/09/2012 15:54
Geografisk sted: Sjælland

Startproblem A3 - 8L 1,8 T 20V. fra 2000

Indlæg af CASO »

Jeg har et trist problem med denne bil. Periodisk svigter den totalt når man skal starte den. Der kommer ikke engang bare et klik ! Hvis man så "rokker" lidt med bilen (bare når man sidder i sædet) kan man pludselig starte. Det er til at blive vanvittig af, og det sker naturligvis altid når man har travlt. Det værste med sådanne el-fejl er jo at det nærmest er umuligt at fejlfinde på når det ikke er konstant. Jeg vil blive meget glad hvis nogen kan hjælpe, og jeg lover at berette om det her hvis/når jeg finder en løsning. :-k
Brugeravatar
FinnK
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25/08/2010 19:38
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Startproblem A3 - 8L 1,8 T 20V. fra 2000

Indlæg af FinnK »

Prøv at tjekke stelforbindelse fra motor til karrosseri. stel fra batteri til karrosseri. nogen har også tit nævnt bundstykke i tændingslås.
Hilsen Finn
Audi A4 B8 2,0 TDI 136 HK ULTRA 2015 S LINE SORT
Peugeot 107 Active 1,0 2013 Sølv

Kvaliteten af beslutninger afhænger af evnen til at overskue konsekvensen
Tidligere luftkaptajn, Stefan G Rasmussen.
CASO
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 29/09/2012 15:54
Geografisk sted: Sjælland

Re: Startproblem A3 - 8L 1,8 T 20V. fra 2000

Indlæg af CASO »

FinnK skrev:Prøv at tjekke stelforbindelse fra motor til karrosseri. stel fra batteri til karrosseri. nogen har også tit nævnt bundstykke i tændingslås.


Mange tak Finn K. Det vil jeg så prøve. Jeg har, sjovt nok, allerede købt et nyt bundstykke/tændingskontakt.
Besvar

Tilbage til "Instrumenter & kabine"