Citrusduft i kabinen efter service hos Carepoint :p

Alt om instrumenter og kabinen
Forumregler
"Din Audi" gruppen er primært til indlæg der ikke passer under de model-specifikke grupper.
Besvar
Motorsav
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 74
Tilmeldt: 7/11/2011 23:53

Citrusduft i kabinen efter service hos Carepoint :p

Indlæg af Motorsav »

Jeg ved godt det er et lidt atypisk spørgsmål og er også i tvivl om det overhovedet er oprettet i den rigtige "tråd" :)

Jeg skulle have lavet nogle skader på min bil ved Carepoint-Autohuset i Glostrup. Som en god service blev min bil vasket ligesom den blev rengjort indvendig, hvilket jeg var meget tilfreds med idet det var gjort meget flot.

Efter den var blevet rengjort duftede der utroligt behageligt i kabinen. Duften kan vist nærmest betegnes som duften af vinduespuds/citrusduft. Jeg var klar over at det ikke bare var vinduespuds da duftede blev i bilen de næste 2-3 uger.
Jeg kontaktede Carepoint og roste deres arbejde. Dertil spurgte jeg ind til den duft i bilen. Manden fra Carepoint oplyste at det var noget de forstøvede på de steder hvor der var plast i bilen og kørte efterfølgende over med en klud. Han vidste ikke hvad det hed ligesom man ikke kunne købe det i håndkøb, da de gik og tog af en 10 l. beholder.

Nogen herinde, som har en ide til hvad det kan være for et produkt eller som selv arbejder ved Caepoint?
Mikael Hartmann
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 214
Tilmeldt: 17/09/2010 07:23

Re: Citrusduft i kabinen efter service hos Carepoint :p

Indlæg af Mikael Hartmann »

Det kan være en aircon rens de har brugt, den efterlader en citrusduft i kabinen.

Mikael
Velkommen
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 20/11/2018 11:56

Re: Citrusduft i kabinen efter service hos Carepoint :p

Indlæg af Velkommen »

Hejsa :)

Hvis du gerne vil have denne citron duft i bilen igen, er jeg helt sikker på at du kan finde en duft til bilen hos https://freshcar.dk/

De har både som spray til kabinen samt som ludtfrisker du kan have hængende i bilen i længere tid :) :D
Brugeravatar
Ivan
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 2/11/2008 10:58
Geografisk sted: Fyn

Re: Citrusduft i kabinen efter service hos Carepoint :p

Indlæg af Ivan »

Ved et hurtigt "kig" på freshcar, kan jeg ikke se noget om allergitest, svanemærket m.m.

Jeg ville være meget betænkelig, ved at lave kabinen om til et "gaskammer"!
A6 Ava.q. TDI3.0 BMK tiptr V6165 DPFA6 4F50HL - kan køre endnu, på trods af autoriseret Audi-service!
Kell Petersen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 28
Tilmeldt: 16/05/2018 15:35

Re: Citrusduft i kabinen efter service hos Carepoint :p

Indlæg af Kell Petersen »

Alron lugtfjerner , fås i flere dufte , Men den med Citrus bruges også i busbranchen mod opkast.osv
Besvar

Tilbage til "Instrumenter & kabine"