Ang. min ny indkøbte A4

Alt om instrumenter og kabinen
Forumregler
"Din Audi" gruppen er primært til indlæg der ikke passer under de model-specifikke grupper.
Besvar
nicki86
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 22/10/2012 13:42

Ang. min ny indkøbte A4

Indlæg af nicki86 »

Hej Audiclub

Købte igår den bil jeg altid har ønsket mig, med alt i udstyr!!! Der er jo som altid et eller andet man gerne vil ha rettet op på!!!
Bilen er en A4 avant 2,5 TDI fra 1999.

1. Så har jeg læst lidt rundt her inde og kan se jeg ikke er den eneste der har problemer med det.. Men hvor vil i råde mig til at få det skiftet?? Da jeg ikke kan undværre bilen alt for længe af gangen!!

2. Da bilen er en tysker er alle menuer på tysk, kan dette ændres til eks engelsk?? Og så kunne jeg godt tænke mig at få dieselforbruget oplyst i km/l (vises i L/100 km)

3. Der er den helt store audiradio i med navigation osv. men denne er også på tysk!! Kan dette ændres?? Og kan der fås nye kort til den??
Link til billede af radioen( http://www.tachopix.de/multimedia/nav.4 ... etype.iav/ )

4. Så søger jeg føresædet. da det der sidder i er lidt hullet. Det er et gråt lædersæde el justerbart..

Håber der er en venlig sjæl der lige vil hjælpe mig lidt med alle mine spørgsmål!!

Nicki
Besvar

Tilbage til "Instrumenter & kabine"