Hej
Jeg har en A6 Limousine 3,0 TDI 204 hk fra 2012 og har problemer med alt for meget negativ Camber, hvilket betyder
den slider dækkene op alt for tidelig.
Er der nogle der har oplevet samme problem - og kan man evt. monterer et såkaldt "camber kit"?
Bilen er sænket 35 mm HR fjeder
Problemer med negativ Camber efter sænkning
Re: Problemer med negativ Camber efter sænkning
klinkby8 skrev:Hej
Jeg har en A6 Limousine 3,0 TDI 204 hk fra 2012 og har problemer med alt for meget negativ Camber, hvilket betyder
den slider dækkene op alt for tidelig.
Er der nogle der har oplevet samme problem - og kan man evt. monterer et såkaldt "camber kit"?
Bilen er sænket 35 mm HR fjeder
Øhm... Nu har din bil ikke McPherson ophæng men Multilink ophæng, både for og bag - og 35 mm er ingenting. Camber bør ikke ændre sig væsentligt!
034 Motorsport har et sæt med de fire øverste kontrolarme til forhjulsophængene alene, som formentlig vil koste 4.500-5.000 kr landet i DK inc. told, moms og fragt.
https://store.034motorsport.com/034motorsport-density-line-adjustable-upper-control-arm-kit-track-spec-b8-audi-a4-s4-rs4-a5-s5-rs5-q5-sq5.html
Det kan man få mange fordæk for
Min gamle S4 B5 Avant med samme multilink ophæng og sænket 50+ mm spiste kun indersiden på det ene fordæk og det var en dårlig sporing.
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde
Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
- Oscar Wilde
Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
Re: Problemer med negativ Camber efter sænkning
Og jeg har 3,2 grader (dog med McPherson), og den ødelægger først inderkanten efter lang tid og urimelig behandling.
Der må være en anden grund til, at dine dæk forsvinder .
\Alex
Der må være en anden grund til, at dine dæk forsvinder .
\Alex
Rimeligt Sur B5 Avant / B7 Sedan ... i beige, wooo!
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)