Spørgsmål vedr. sænkning af A6 Avant

Indlæg om undervogn
Besvar
krle
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 17/05/2011 20:54
Geografisk sted: Fyn

Spørgsmål vedr. sænkning af A6 Avant

Indlæg af krle »

Bilen er blevet sænket 40/40 med HR sænkningssæt, under sænkning bagved var der en hel del problemer med at få fjedren ud så det hele blev afmonteret og selv der var det meget svært at få standard fjedre ud.
Den har lagt sig noget om bagved, men synes ikke den er kommet helt ned som den skal med 40/40.

Er der noget der kunne være blevet stramt for hårdt sammen igen mens den var på lift så den ikke kommer helt ned igen, eller er den bare det højere omme bagved så jeg i virkeligheden skulle have taget 50 bagved? Eller kan der være noget som er monteret forkert?

Der er taget billeder for at sammenligne for at i kan se det.
Det er en kammarat som har hjulpet med sænkning, han har sænket alle de forgående biler jeg har haft uden problemer, men han havde dog heller ikke forsøgt sig med sådan en A6 før.

Nogen der har nogen forslag? :D
Vedhæftede filer
Sådan ser bilen ud i dag.
Sådan ser bilen ud i dag.
a6_anh.jpg (54.7 KiB) Vist 5136 gange
Brugeravatar
moped911
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 24
Tilmeldt: 5/10/2013 22:09

Re: Spørgsmål vedr. sænkning af A6 Avant

Indlæg af moped911 »

Det giver ikke rigtig nogen mening, hvis den ikke sænker det den skal.. det eneste jeg kunne forestille mig der er galt er at vægtangivelsen på fjedrene er en anden end den der passer til bilen, der findes vidst både sænkningsfjedre til 1215kg og 13-- noget jeg ikke kan huske til A6, så de skal være til præcis den rette model. Hvis fjedren er lavet til en tungere bil er det klart at en der er for let ikke trykker den tilstrækkeligt sammen.
Men det lyder mystisk.
Besvar

Tilbage til "Undervogn"