CoupéGt skrev:Har kørt 130.000 og godt 6 år med min nu.
Der sprang en luftbælg på bagakslen i sommers - ellers ingen problemer.
Den gik med et brag og så gik der kort tid før den skrabede på i bag.
Ingen forudgående advarsel eller noget som helst.
Kostede 5000 med moms at få skiftet, så en halv dyr dag, men det er så også den dyreste reparation på bilen i over 6 år, så det går nok.
Hvis bilen har luftundervogn forstår jeg ikke hvorfor den skal bygges om.
Jeg ville ikke undvære min luftundervogn til fordel for en almindelig ihvertfald
Luftundervogn er bare sagen - i hvertfald på vor Discovery 3 med indstigningshøjde/aflæsning af cementsække på 10 cm
frihøjde og normal højde 19 cm og off road eller inspektion/reparation af undervognsdele på 30 cm .
En dejlig flexibilitet som jeg har savnet siden mine Citroen GS Weekend's (når man kørte fast i sne dengang der var vinter til i DK). Min 200 20V Avant havde kun hydraulisk niveauregulering bagtil = kst højde uanset vægt i bagagerummet men dette på alle 4 hjul er bedre
600 Hk er hjemme: det Blå Bæst 600 / 637Nm and counting.
Http://www.audi-claus.dk
Aerodynamik er for folk, der ikke kan lave motorer.
LandRover Discovery 3 m ZF 6HP26 autobox
Sendt fra min Lenovo V110 m win10