Komfortblink Hjæælp

Her skrives om alt det elektroniske og elektriske i din Audi.
Forumregler
"Din Audi" gruppen er primært til indlæg der ikke passer under de model-specifikke grupper.
Besvar
Le_Shark
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 34
Tilmeldt: 29/08/2005 20:58

Komfortblink Hjæælp

Indlæg af Le_Shark »

Jeg har lige monteret mit komfortblink, rimelig simpel at montere. Problemet er bare at det ikke virker, nå jeg sætter tænding på blinker den to gange(som den skal), når jeg så trykker blinkarmen op, meget meget hurtig, blinker den bare to gange igen(altså på printet), det samme sker hvis jeg prøver at nulstille den. Hvis jeg så prøver at kode den til eks. fire blink, svarer den bare igen med to blink på printet, alle ledninger er målt igennem, og der er forbindelse i dem alle. Men jeg prøver lige at sende en mail til PEB. men er der en der lige har løsningen, så lad mig endelig høre.

M.v.h.Claus
Senest rettet af Le_Shark 22/05/2006 22:38, rettet i alt 1 gang.
Bimha
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 60
Tilmeldt: 22/09/2005 20:54

Indlæg af Bimha »

Hvilken type er det du har fået monteret????
Le_Shark
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 34
Tilmeldt: 29/08/2005 20:58

Indlæg af Le_Shark »

Det er den jeg har købt igennem PEB, jeg har sendt ham en mail, kan bare ikke vente, til han svarer Græder

Claus
Le_Shark
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 34
Tilmeldt: 29/08/2005 20:58

Indlæg af Le_Shark »

BRUG ALDRIG strømtyve, selvom jeg havde målt det hele igennem, var strømtyven på en af ledningerne dårlig, det var en lidt tyndere ledning, nu virker det hele perfekt, nu skal jeg bare ud og lodde det sammen,det er vist det rigtige. ups så lige klokken, men godt man arbejder i butik, så skal man først møde klokken 0900.
Le_Shark
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 34
Tilmeldt: 29/08/2005 20:58

Indlæg af Le_Shark »

Så er det samlet, og alt virker perfekt. Men når den starter i læremode, og jeg trykker armen hurtig op, så virker det første gang, når jeg så comfortblinker til venstre, så blinker den 3 gange, når jeg derefter comfortblinker til højre, blinker den kun en gang, hvis jeg så comfortblinker til højre igen gør den det tre gange. Så nulstillede jeg den, og startede i læremode, så prøvede jeg at trykke den hurtig nedad(altså venstre), så var det hele perfekt.

Gosh det lyder som noget sluder, men det virker. Meget glad
Brugeravatar
kimenemark
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 914
Tilmeldt: 30/06/2005 15:01
Geografisk sted: Trekantområdet

Re: Komfortblink Hjæælp

Indlæg af kimenemark »

Jeg købte også komfortblink af PEB i sin tid, men fik det aldrig monteret i A4'eren (A4 B5 1.8T '96) og har selvfølgelig ikke haft brug for det til A6'eren ;)

Overvejer at montere det i CAB'en... nogen der har monteret det i en 80'er? erfaringer?
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
Besvar

Tilbage til "Elektrisk udstyr"