A4 facelift B6 til B7 xenon, problemer

Her skrives om alt det elektroniske og elektriske i din Audi.
Forumregler
"Din Audi" gruppen er primært til indlæg der ikke passer under de model-specifikke grupper.
Besvar
BOB
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 29/07/2016 13:25

A4 facelift B6 til B7 xenon, problemer

Indlæg af BOB »

Hej

Jeg har nu gennemført en større renovering af vores A4 cabriolet B6 2003

Bilen skulle total males, og i den forbindelse gav jeg mig i kast med at montere en komplet original B7 facelift front.

Jobbet var noget større en jeg havde regnet med, men bilen er nu nymalet om samlet igen, og den er blevet rigtig fin.

Men jeg har et problem med forlygterne, som jeg har lidt svært ved at få løst, måske der er nogle har inde, der kan hjælpe?

Jeg har udskiftet de originale B6 xenon forlygter med originale B7 xenon forlygter, og jeg har i den forbindelse købet på nette et adapter sæt til formålet.

Lygterne virker bortset for to problemer, der er alarm i instrumentbræt på højdejusteringen, og det lange lys virker ikke.

Jeg har søgt som en gal på nettet, samt kontaktet det firma jeg har købt adapter sættet af, men uden jeg har kunne få løst problemet

Jeg har efterfølgende fundet ud at adaptersættet er beregnet for B6 halogen til B7 xenon, men jeg har ikke kunne finde ud af hvad der skal til for at man kan gå fra B6 xenon til B7 Xenon, og jeg har heller ikke finde nogle der forhandler en adapter fra xenon til xenon.

Er der nogle der har nogle fiduser her, evt finde nogle diagrammer, så man kan se hvad forskellen er?

Hilsen Rene
Besvar

Tilbage til "Elektrisk udstyr"