Start-stop memory modul

Her skrives om alt det elektroniske og elektriske i din Audi.
Forumregler
"Din Audi" gruppen er primært til indlæg der ikke passer under de model-specifikke grupper.
Besvar
Martinchr
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 32
Tilmeldt: 12/03/2010 18:33

Start-stop memory modul

Indlæg af Martinchr »

Nogle der kender dette modul, og om det er let at montere.?

http://shop.stemei.de/de/start-stopp-au ... seat-skoda
Brugeravatar
rlarsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1325
Tilmeldt: 30/04/2009 16:16
Geografisk sted: København S

Re: Start-stop memory modul

Indlæg af rlarsen »

Hvilke bil køre du ??

Har du overvejer at slå start/stop fra via VCDS (hvis du har en model hvor dette er muligt) ??
Mvh.
Rene Larsen


Billede Billede- Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic MÅ2009 - solgt - VCDS 21.9.0 (HEX-V2)
Martinchr
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 32
Tilmeldt: 12/03/2010 18:33

Re: Start-stop memory modul

Indlæg af Martinchr »

rlarsen skrev:Hvilke bil køre du ??

Har du overvejer at slå start/stop fra via VCDS (hvis du har en model hvor dette er muligt) ??


Det er en A4 3,0 TDI avant 8/2013. Har du nogle gode tips til hvordan det kan slås fra, gerne via kodning da jeg har vcds, vil det være super.?

Har flere steder i systemet fundet start/stop funktionen hvor det kan vælges aktiveret/ikke aktiveret, og ændret til ikke aktiveret, mn det har ikke gjort nogen forskel.
Brugeravatar
rlarsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1325
Tilmeldt: 30/04/2009 16:16
Geografisk sted: København S

Re: Start-stop memory modul

Indlæg af rlarsen »

Martinchr skrev:
rlarsen skrev:Hvilke bil køre du ??

Har du overvejer at slå start/stop fra via VCDS (hvis du har en model hvor dette er muligt) ??


Det er en A4 3,0 TDI avant 8/2013. Har du nogle gode tips til hvordan det kan slås fra, gerne via kodning da jeg har vcds, vil det være super.?

Har flere steder i systemet fundet start/stop funktionen hvor det kan vælges aktiveret/ikke aktiveret, og ændret til ikke aktiveret, mn det har ikke gjort nogen forskel.

Nej, pt er det så vidt jeg kun på modeller med TFSI hvor det er muligt - så ingen nem måde via VCDS for dig.
Mvh.
Rene Larsen


Billede Billede- Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic MÅ2009 - solgt - VCDS 21.9.0 (HEX-V2)
Martinchr
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 32
Tilmeldt: 12/03/2010 18:33

Re: Start-stop memory modul

Indlæg af Martinchr »

rlarsen skrev:Nej, pt er det så vidt jeg kun på modeller med TFSI hvor det er muligt - så ingen nem måde via VCDS for dig.


Surt, men tak for hjælpen (y)
Martinchr
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 32
Tilmeldt: 12/03/2010 18:33

Re: Start-stop memory modul

Indlæg af Martinchr »

Fandt denne løsning, og den virker perfekt på min A4 B8 3,0 TDI (y)

https://www.kufatec.de/shop/de/diagnose ... start-stop
Brugeravatar
rlarsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1325
Tilmeldt: 30/04/2009 16:16
Geografisk sted: København S

Re: Start-stop memory modul

Indlæg af rlarsen »

Martinchr skrev:Fandt denne løsning, og den virker perfekt på min A4 B8 3,0 TDI (y)

https://www.kufatec.de/shop/de/diagnose ... start-stop

Humm - så kunne det måske være at den kodning der findes til TFSI også virker på TDI nu ?? - når det må prøves næste gang :)
Mvh.
Rene Larsen


Billede Billede- Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic MÅ2009 - solgt - VCDS 21.9.0 (HEX-V2)
Martinchr
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 32
Tilmeldt: 12/03/2010 18:33

Re: Start-stop memory modul

Indlæg af Martinchr »

rlarsen skrev:Humm - så kunne det måske være at den kodning der findes til TFSI også virker på TDI nu ?? - når det må prøves næste gang :)


Den vender funktionen, således at den standard er slået fra, men når man trykker på start-stop knappen, så slår den start-stop funktionen til.
Besvar

Tilbage til "Elektrisk udstyr"