Forberedelse til sporingsassistent (GPS)

Her skrives om alt det elektroniske og elektriske i din Audi.
Forumregler
"Din Audi" gruppen er primært til indlæg der ikke passer under de model-specifikke grupper.
Besvar
SteenMS
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 9/07/2015 20:23

Forberedelse til sporingsassistent (GPS)

Indlæg af SteenMS »

Jeg har bestilt en ny Audi A6 TFSI 2,0 til levering ca. 1. okt. 2015. Topdanmark kræver, at bilen forsynes med GPS-tracking, for at de vil forsikre bilen, og det er helt OK.
Forhandleren anbefaler DEFA Finder Link, som også står på Topdanmarks liste over de af dem godkendte sporingssystemer. Jeg mener, det er bedst at vælge det originale udstyr dvs. "Forberedelse til sporingsassistent (GPS)". Jeg kan imidlertid ikke finde ud af, hvad forberedelsen består af. Skal jeg efterfølgende købe en black-boks med plads til et SIM-kort eller kan systemet spille sammen med AUDI Connect, der også har et SIM-kort. Er der nogen i AUDIclub.dk, som kan give mig svar på nogle af disse forhold?

SteenMS
Brugeravatar
rlarsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1325
Tilmeldt: 30/04/2009 16:16
Geografisk sted: København S

Re: Forberedelse til sporingsassistent (GPS)

Indlæg af rlarsen »

Jeg ved ikke hvordan det fungere med det danske udbud af GPS'er - du bliver nok nød til at høre din Audi forhandler.

I Tyskland findes der i deres shop et kit som man kan koble til denne forberedelse: Installationspaket für Audi Ortungsassistent plus - men virker sikkert ikke i DK, da man her sikkert vil gå sin egen vej.
Mvh.
Rene Larsen


Billede Billede- Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic MÅ2009 - solgt - VCDS 21.9.0 (HEX-V2)
Besvar

Tilbage til "Elektrisk udstyr"