Fra H7 til Xenon

indlæg om lys & lygter.
Besvar
cbj
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 65
Tilmeldt: 11/10/2009 20:22
Geografisk sted: Jylland

Fra H7 til Xenon

Indlæg af cbj »

HJÆLP. Har prøvet st få direkte fat i PEB uden held, læst og studeret hans indlæg, endda skrevet til Kufatec og ikke fået noget svar og......Problemet er jeg selv har monteret org. Xenon lygter med kørelys med adapter på min A6 4F årg. 2005. For at undgå en masse bimlen og bamlen fra FIS'en skal jeg først starte med at dreje kontakten til positionslys. For yderligere lys videre til nærlys. Glemmer jeg det går et større show igang med diverse advarselslamper. Det dur naturligvis ikke og jeg savner sgu det automatiske lys helt vildt. - Og næsten endnu mere at stikkontakten til anhængertrækket igen kommer til at du. Inden jeg får på puklen for at der skal monteres lygtevasker, aut. niveau regulering og.....så har jeg et halvt års tid til den igen skal synes ;) Bare der er en der kan hjælpe med at få det til at fungere ordentlig. - Please. Er det noget med et VCDS kabel så har jeg sådan et men har endnu ikke studeret det så jeg bare kan rode rundt i computeren uden hjælp. Hvor skal jeg køre hen? :D
Besvar

Tilbage til "Lys & lygter"