Aboje skrev:Få fat i et stykke 20 mm kobberrør ved en smed. Eller køb en længde i et byggemarked, så har du også til senere Det brugte jeg på sønnikes Xantia i sin tid med samme problem.
God ide - hvis man kan bukke det til et U vil det jo også give så lille belastning på slangerne som muligt - pt har jeg forsøgt med en 90 graders vinkel med slangestudser - så får slangerne uanset hvad lidt knæk på..
Og som den er pt, så bobler det ganske svagt op af den ene slange langs studsen - naturligvis mest når bilen er helt varm (90 grader i instrumentet) - men det er jo nok til at jeg end ikke tør lade fruen køre en lille tur på 6 km for at hente foder til hestene (nu hvor jeg har "stjålet" hendes bil )
Nå - med lidt held kommer det nye varmelegeme hjem i dag - Hvis Gert's beskrivelse holder stik, så skulle det ikke være nødvendigt at skille alt for meget ad inde i kabinen?
Som jeg forstår det skal man afmontere de tre drejeknapper til varmen og løsne panelet der?
Er der også nogle dyser til fodvarme der skal frigøres eller?
Selve enheden ude i torpedorummet sidder jo fint tilgængeligt - tosset de ikke lige har givet den de få cm ekstra så varmelegemet kunne tages ud uden alt den ekstra afmontage..