Montere Klima plus

Indlæg om klima & varmeanlæg
Besvar
toppe
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 182
Tilmeldt: 25/11/2007 21:19
Geografisk sted: Ringkøbing

Montere Klima plus

Indlæg af toppe »

Hej

Jeg har netop købt en Audi A6 4F 2,7 TDI Avant fra 2007 som er født med det "lille" klimapanel, og som er født med oliefyr (jeg har en org. Audi fjernbetjening til at tænde og slukke anlægget + det kan programeres i MMI high). Samtidig er der sædevarme i bilen.

Men jeg kunne godt tænke mig at montere et Klima plus panel, eftesom jeg synes denne løsning er meget mere elegant en std. panelet.

Jeg har læst en del om det, og kan forstå at fremgangsmåde som udgangspunkt er at købe et Klima plus panel på Ebay i den rigtige farve og herefter trække det gamle ud og montere det nye. Herefter lidt kodning via en Vagcom (den har jeg) og så en smut forbi en autoriseret audiforhandler for at få "låst det nye panel op".

Men i min søgen omkring emnet/projektet, er jeg faldet over et par træde der beskrive det som problematisk når man har et fyr monteret.

Er der nogen "eksperter" der kan hjælpe mig lidt på vej, samt evt. hjælpe mig i retningen af hvad jeg skal være opmærksom på (skal jeg købe et specielt panel mv.)

På forhånd mange tak.

Mvh Thomas
Audi A6 2,7 TDI Avant
årgang: 2007 - udstyr: MMI High, xenon, diode lygter, Bluetooth, farvefis, 3 eget multifunktionsrat, aftagelig træk, org fjernbetjent kabinefyr (kan også styres fra MMI), 19" S8 fælge
toppe
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 182
Tilmeldt: 25/11/2007 21:19
Geografisk sted: Ringkøbing

Re: Montere Klima plus

Indlæg af toppe »

Slet ingen der har erfaring med dette ?
Audi A6 2,7 TDI Avant
årgang: 2007 - udstyr: MMI High, xenon, diode lygter, Bluetooth, farvefis, 3 eget multifunktionsrat, aftagelig træk, org fjernbetjent kabinefyr (kan også styres fra MMI), 19" S8 fælge
Besvar

Tilbage til "Klima & varmeanlæg"