Flaskeholder efterlyses

Indlæg om instrumenter og kabine
Besvar
Soren
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 332
Tilmeldt: 29/06/2004 14:52
Geografisk sted: Nordsjælland

Flaskeholder efterlyses

Indlæg af Soren »

En ting ærgrer mig ved min bil, det er antallet og placeringen af flaske/glasholdere.
Jeg har en bag MMI vælgeren og en under midterarmlænet - og så 2 i bagsædets midterarmlæn.
Jeg kan ikke se den dybe logik i at have en holder under et armlæn.
Jeg plejer gerne på længere ture at medbringe en slank termokande , som jeg kunne placere i én holder, og så have koppen i en anden holder.
Min gamle 4B havde 2 holdere over luftindblæsningen, hvilket gjorde det nemt at hælde kaffe op i kruset under kørslen, uden at skulle sidde akavet og fjerne opmærksomheden fra det foran bilen.
Nu skal jeg åbenbart gå over til termokrus, som jo ikke er helt så effektive til at holde på varmen, som en god termoflaske.
Er der en passager med, der også skal have noget at drikke, så skal der virkelig balanceres.
Ikke særligt færdselsmæssigt sikkert.
Jeg har i sagens natur ikke meget lyst til at bruge de to på bagsædet, da jeg foretrækker ikke at have ryggen mod færdselsretningen under kørslen.
Mit spørgsmål er, hvorledes håndterer andre denne mangel på placeringsmuligheder, og findes der noget godt ekstraudstyr, der kunne afhjælpe det?
-Søren
A6, 3.2FSI (AUK) quattro Tip 2008 model
Besvar

Tilbage til "Instrumenter & kabine"