Startspærre

Indlæg om elektrisk og elektronisk udstyr
Besvar
cbj
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 65
Tilmeldt: 11/10/2009 20:22
Geografisk sted: Jylland

Startspærre

Indlæg af cbj »

Audi A6 4F.
Februar 2015 bilen total død. Efter en del transport bøvl og afvisning fra VW Vejle der ikke længere måtte/ville røre en Audi endte den ved et værksted der satte en VCDS på. Audien kørte igen. Maj 2015 skete det samme igen. VCDS på og genskabt liv i Audi'en. Sidste lørdag meddelte min søn at den ikke kunne starte og Audien holdt i Vejle midtby. Prøvede lørdag at finde en mekaniker der kunne smide en VCDS på idet jeg skulle være kørende mandag morgen. Ingen resultat. Fandt et VCDS kabel på Mors. Hoppede i TT'ern og kørte København-Nykøbing Mors-Vejle. På med mit nyerhvervede VCDS kabel. Rodede amatøragtig rundt i mulighederne og efter lidt tid...Audien kørte igen.....Men jeg er blevet hamrende nervøs for at det skal ske igen....Kan jo ikke køre konstant rundt med et VCDS kabel og Laptop beredskab fremover :D Er der nogen der kan give mig en løsning så jeg igen kan være tryg ved Audien?
Brugeravatar
Aboje
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 199
Tilmeldt: 10/07/2015 21:05
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: Startspærre

Indlæg af Aboje »

Hvilke(n) fejl kommer den op med :?:

Inde på - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes- kan du ud fra fejlkoderne få en ide om fejlafhjælpning.
Allan Bojesen
4 cylindre er 2 for lidt til bil og 2 for meget til mc :-)

2001 - Audi A4 3,0 V6 Avant quattro
2001 - Audi A3 1,9 TDI 130 5 dørs
2001 - Honda VTR1000 Sp1
Original VCDS fra Netech
Besvar

Tilbage til "Elektrisk udstyr"