Nye skiver og klodser, hvilke?

Indlæg om bremser
Besvar
pma
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 48
Tilmeldt: 1/02/2013 23:14
Geografisk sted: Klampenborg

Nye skiver og klodser, hvilke?

Indlæg af pma »

Hej

Hvis jeg selv køber skiver og klodser på nettet til min bil (se signatur), hvilke skal jeg så købe? Vil gerne have originale dele, alternativt samme kvalitet som fabrikken har monteret.

Nogle forslag? :)
MVH PMA

Kører: Audi A6 Avant 3,0 TDI quattro Tiptronic, 2009, bi-xenon, MMI Navigation 3G, læder/alcantare, fuld S-line pakke og...og...
pma
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 48
Tilmeldt: 1/02/2013 23:14
Geografisk sted: Klampenborg

Re: Nye skiver og klodser, hvilke?

Indlæg af pma »

Sidder og kigger på nettet og kan se at til samme bil kan man få flere forskellige str på bagskiverne se http://shop.webteile24.de/index.php?cl=fahrzeug_teile_listing& Både 360x34 mm - LK5+2 (hvad det så end betyder) og 314x25 mm - LK5+1. Begge hedder "Bremsscheibe Orginal Zimmermann Germany (2 Stück)", jeg formoder det nok er svarende til de originale fra fabrik.- Kan se der også er noget der hedder Sport, som vel er kraftigere skiver. Men skal det være 314x25 mm eller 360x34 mm, hvis det skal modsvarer de originale som sidder på bilen nu??

Og det samme for, 302x12 mm - LK9+1 eller 330x22 mm - LK5+1??

Og er der en venlig sjæl som evt kan henvise til et værksted/ en privat person som kan montere disse skiver/klodser på min bil? Og som har prøvet det før :) Er klar over at det naturligvis ikke er gratis :)
Har hørt noget om at pga. den elektroniske håndbremse, så er det lidt mere krævende end som så at montere.

Takker :D
MVH PMA

Kører: Audi A6 Avant 3,0 TDI quattro Tiptronic, 2009, bi-xenon, MMI Navigation 3G, læder/alcantare, fuld S-line pakke og...og...
Brugeravatar
Wahlstrøm
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 365
Tilmeldt: 6/04/2012 18:53

Re: Nye skiver og klodser, hvilke?

Indlæg af Wahlstrøm »

Ate, Brembo går man vist ikke galt i byen med... Zimmerman skulle også være ok
Besvar

Tilbage til "Bremser"