audi S6plus bremse upgrade

Indlæg om bremser
Brugeravatar
blondie
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1604
Tilmeldt: 16/03/2003 19:46
Geografisk sted: Syd for Kbh

Re: Audi S6plus bremse upgrade

Indlæg af blondie »

mkissow skrev:Nå nå nå...... [-X
Jeg mener bare - umiddelbart kan jeg ikke forestille mig at en koncern som Audi laver underdimensioneret bremser uanset hvor lille eller stor motoren er...
Vi kan da hurtigt blive enige om at det ser godt ud (farven kan vi så snakke om), men alt andet lige - så burde de originale bremser være stærke nok. Selv på en S6plus ;)


jeg er skam også helt sikker på de originale til min model er rigeligt fine, men der er bare det lille minus at de er dyre, så jeg mener pengene er bedre givet ud på nogle bedre bremser, med federe udsende og til billigere penge.

så derfor mit upgrade (y)

mkissow skrev:Jeg har lige skiftet fra Brembo Max til Ate Power Disc fordi Brembo'erne rumlede og det gør Ate's IKKE!!!!!! :disco:



Hvorfor køre du ikke med original opsætning da???
Brugeravatar
mkissow
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 319
Tilmeldt: 5/04/2010 23:32
Geografisk sted: Toftlund

Re: Audi S6plus bremse upgrade

Indlæg af mkissow »

blondie skrev:
mkissow skrev:Nå nå nå...... [-X
Jeg mener bare - umiddelbart kan jeg ikke forestille mig at en koncern som Audi laver underdimensioneret bremser uanset hvor lille eller stor motoren er...
Vi kan da hurtigt blive enige om at det ser godt ud (farven kan vi så snakke om), men alt andet lige - så burde de originale bremser være stærke nok. Selv på en S6plus ;)


jeg er skam også helt sikker på de originale til min model er rigeligt fine, men der er bare det lille minus at de er dyre, så jeg mener pengene er bedre givet ud på nogle bedre bremser, med federe udsende og til billigere penge.

så derfor mit upgrade (y)

mkissow skrev:Jeg har lige skiftet fra Brembo Max til Ate Power Disc fordi Brembo'erne rumlede og det gør Ate's IKKE!!!!!! :disco:



Hvorfor køre du ikke med original opsætning da???


Fordi vi kører en del med campingvogn.... (y)
'98 A6 2.4 avant (konens) :-)
'03 Land Rover Discovery 2 TD5 (min) :-)

Nu med VCDS.
Brugeravatar
H Lind
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 80
Tilmeldt: 1/11/2011 20:03
Geografisk sted: Nord for fjorden

Re: audi S6plus bremse upgrade

Indlæg af H Lind »

blondie skrev:Så kom der sgu nye bremser på bilen (y)


Hej Kenneth

Hvor har du fået fat i de fede Audi mærker du har på dine bremser :?:

Mvh
Henrik
Med Venlig Hilsen

Henrik Lind Jensen
Audi A4 B6 Avant 3,0 quattro 2003 S-line


Skal man have lavet noget ordenligt skal man gøre det selv - Eller kende en i vores gode Audi Club.
Brugeravatar
tscheel
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1400
Tilmeldt: 9/09/2005 17:06
Geografisk sted: Ubby

Re: Audi S6plus bremse upgrade

Indlæg af tscheel »

Jonas_R skrev:
mkissow skrev:
Nå nå nå...... [-X
Jeg mener bare - umiddelbart kan jeg ikke forestille mig at en koncern som Audi laver underdimensioneret bremser uanset hvor lille eller stor motoren er...
Vi kan da hurtigt blive enige om at det ser godt ud (farven kan vi så snakke om), men alt andet lige - så burde de originale bremser være stærke nok. Selv på en S6plus ;)


Det hænder nu at de laver underdimensioneret bremser.


[I like]

Nu med 996, bambridge brackets, redstuff og 314*30 A8 skiver. Efter 16" vinterhjulene kom på virker de meget store. De ser knap så imponerende ud i et 18" hjul :D
vh
Torben
Audi A2 '00 | Yamaha FJ1100 '84
Besvar

Tilbage til "Bremser"