Eletronisk p-bremse A64F

Indlæg om bremser
Besvar
cbj
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 65
Tilmeldt: 11/10/2009 20:22
Geografisk sted: Jylland

Eletronisk p-bremse A64F

Indlæg af cbj »

Når jeg tager tager tændningsnøglen ud står højre p-bremse og slår til/fra i 20 sek.. Jeg var omkring det lokale SMC i går. Jeg havde sgu fået mere ud af at styrtløbe med panden forrest direkte ind i en dør o.O :x Hans forslag om at jeg skulle komme igen mandag og snakke med en kollega der viste mere om Audi...... det tør jeg ganske enkelt ikke. Mine erfaringer med at skulle være "værkstedfigurent" for Audi er absolut at det er temmeligt omkostningstungt ;( Når P-bremsen aktiveres slipper den først igen når der revet og nulret med kontakten x- antal gange samtidgi med at der "hugges" lidt frem og tilbage med låst p-bremse. Er der nogen der har løsning/erfaring med problemet? Eller er det bare at hoppe ind i audien og ned til AZF på mandag og få mig mast ind på en tid.

PS. Jeg har lige fået skiftet komplet bremser på baghjulene for 3 måneder siden. Der var problemet at Audien var blevet sænket uden at nogle ledninger var blevet forlænget. Så kom der et anhængertræk på og så skulle det lige afprøves med fuld læs og..... så knækkede nogle ledninger til P-bremsen der så blokerede permanet. Jeg havde ladet Audien forhjulstrække 700 m med blokkerede p-bremser og....... og måtte bløde kr. 5.000 - STUPID [-o<

På forhånd tak
Brugeravatar
DP
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1067
Tilmeldt: 7/08/2006 17:51
Geografisk sted: ROSKILDE

Re: Eletronisk p-bremse A64F

Indlæg af DP »

Der hvor ledninger var knægtet er det ikke et sted at starte med at lede efter fejlen
HANG LOOSE

VH DP

VCDE 23.11.0
VCDE Release 23.11.0
Audi A6 St.Car 3,0 TDI v6 fra 14
cbj
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 65
Tilmeldt: 11/10/2009 20:22
Geografisk sted: Jylland

Re: Eletronisk p-bremse A64F

Indlæg af cbj »

Joo...... Men de skulle jo være udskiftet med nogle længere. - Det betalte jeg i hvertfald for da jeg overlod den til SMC
cbj
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 65
Tilmeldt: 11/10/2009 20:22
Geografisk sted: Jylland

Re: Eletronisk p-bremse A64F

Indlæg af cbj »

Lige en afslutning på "P-bremse lys i instrumet diskoteket". Det var ledning til følerne i venstre side der var revet over denne gang. - Så begge siders ledninger er nu skiftet og alt er igen som det skal være. - Dejligt :D
Besvar

Tilbage til "Bremser"