Når jeg tager tager tændningsnøglen ud står højre p-bremse og slår til/fra i 20 sek.. Jeg var omkring det lokale SMC i går. Jeg havde sgu fået mere ud af at styrtløbe med panden forrest direkte ind i en dør Hans forslag om at jeg skulle komme igen mandag og snakke med en kollega der viste mere om Audi...... det tør jeg ganske enkelt ikke. Mine erfaringer med at skulle være "værkstedfigurent" for Audi er absolut at det er temmeligt omkostningstungt Når P-bremsen aktiveres slipper den først igen når der revet og nulret med kontakten x- antal gange samtidgi med at der "hugges" lidt frem og tilbage med låst p-bremse. Er der nogen der har løsning/erfaring med problemet? Eller er det bare at hoppe ind i audien og ned til AZF på mandag og få mig mast ind på en tid.
PS. Jeg har lige fået skiftet komplet bremser på baghjulene for 3 måneder siden. Der var problemet at Audien var blevet sænket uden at nogle ledninger var blevet forlænget. Så kom der et anhængertræk på og så skulle det lige afprøves med fuld læs og..... så knækkede nogle ledninger til P-bremsen der så blokerede permanet. Jeg havde ladet Audien forhjulstrække 700 m med blokkerede p-bremser og....... og måtte bløde kr. 5.000 - STUPID
På forhånd tak
Eletronisk p-bremse A64F
Re: Eletronisk p-bremse A64F
Der hvor ledninger var knægtet er det ikke et sted at starte med at lede efter fejlen
HANG LOOSE
VH DP
VCDE 23.11.0
VCDE Release 23.11.0
Audi A6 St.Car 3,0 TDI v6 fra 14
VH DP
VCDE 23.11.0
VCDE Release 23.11.0
Audi A6 St.Car 3,0 TDI v6 fra 14
Re: Eletronisk p-bremse A64F
Joo...... Men de skulle jo være udskiftet med nogle længere. - Det betalte jeg i hvertfald for da jeg overlod den til SMC
Re: Eletronisk p-bremse A64F
Lige en afslutning på "P-bremse lys i instrumet diskoteket". Det var ledning til følerne i venstre side der var revet over denne gang. - Så begge siders ledninger er nu skiftet og alt er igen som det skal være. - Dejligt