Vask af fælge, battridrevet højtryks renser?

Det siger vist sig selv.
Besvar
Mtolesen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 66
Tilmeldt: 2/04/2019 23:07

Vask af fælge, battridrevet højtryks renser?

Indlæg af Mtolesen »

Hej derude,

Ved ikke om i har det ligesom mig, men jeg hader at rengøre fælge på bilen.
Jeg bruger en klud med fælgrens......men jeg ville gerne lave denne "operation" stående.
Har prøvet med højtryks renser....men gider ikke alt dette med slanger og ledning hver gang.
Så så jeg at man kunne få batteri drevne højtryks rensere!.......det lyder nemt, men er de kraftige nok til at spile den olierede bremse smulder belægning af mine fælge........nogen erfaringer om jeg skal vælge en mex minimum xx psi/BAR tryk.......vil samtigig gerne have en der er så lille som muligt?

Mvh
Martin
Brugeravatar
morten00
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 2595
Tilmeldt: 26/01/2003 23:09
Geografisk sted: Odense

Re: Vask af fælge, battridrevet højtryks renser?

Indlæg af morten00 »

Mtolesen skrev:Hej derude,

Ved ikke om i har det ligesom mig, men jeg hader at rengøre fælge på bilen.
Jeg bruger en klud med fælgrens......men jeg ville gerne lave denne "operation" stående.
Har prøvet med højtryks renser....men gider ikke alt dette med slanger og ledning hver gang.
Så så jeg at man kunne få batteri drevne højtryks rensere!.......det lyder nemt, men er de kraftige nok til at spile den olierede bremse smulder belægning af mine fælge........nogen erfaringer om jeg skal vælge en mex minimum xx psi/BAR tryk.......vil samtigig gerne have en der er så lille som muligt?

Mvh
Martin
Et par andre muligheder viewtopic.php?f=15&t=23509 og her viewtopic.php?f=11&t=30434

Mvh Morten
BMW525 3,0 -07 Touring Steptronic . . NUVÆRENDE
Audi A6 2,6 Avant -95 . . . . SOLGT
Model C4, Motorkode ABC

Billede
_ _ _ _ _ _ KLIK HER FOR AT SØGE MED GOOGLE I FORUM _ _ _ _ _ _
Mtolesen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 66
Tilmeldt: 2/04/2019 23:07

Re: Vask af fælge, battridrevet højtryks renser?

Indlæg af Mtolesen »

Morten00,

Tak for indlægget.
De to link beskriver mest selve rense midlerne, og det er fint, men jeg er ude efter en metode så jeg ikke behøver at komme ned på knæ, men udfære rensningen af fælge, stående! :-), og samtidig slippe for at slæbe en el drevet højtrygs spuler frem hver gang med ledning og vandslange.......derfor så de batteridrevende spulrer så smarteud.
Besvar

Tilbage til "Dæk & fælge"